Παραμυθουπολη

Wednesday, May 10, 2006

περι ολων

εκανα αρκετο καιρο να περασω ενα μαλακομπουκωμα, και η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω αν εχει περασει, ακομα και τωρα που γραφω αυτο το ποστ.

εχουν γινει ομως πολλα και δεν. δεν καλα μου παιδακια.

επαθα αλλεργικα σοκ λογω "εποχης" και ειμαι με χαπια. σκεφτομαι λοιπον οτι ισως να φταινε και αυτα. δεν γινεται..με τοσα που εχω καταπιει!

ειναι περιοδος που δεν θελω να μιλησω με κανεναν, δεν θελω να δω κανεναν. τιποτα που να θυμιζει τα παλια. δεν ξερω. ερχεται το πρωτο καλοκαιρι "αλλιως". θα δουλεψω ολο τον ιουλιο στην ζακυνθο, για να μπορεσω να παω διακοπες και να παρακολουθησω και ενα σεμιναριο κρουστων τελος αυγουστου. μετα καπακι διπλωμα μηχανης και αν προσευχηθουμε ολοι μαζι ισως απο σεπτεμβρη να δουλεψω καπου που θελω παρα πολυ.

μαυριλα και γκρι εχει το καταστημα. θελεις? εχω πολυ να σου δωσω. τοσο που σκεφτομαι να αλλαξω εμφανιση στο μπλογκ.

αληθεια καλα μου παιδακια..ποιος στα κομματια μπαινει απο την μαλαγα? απο κυπρο?απο αγγλια? γερμανια? αμερικη? αμ αυτη η σινα λακωνιας?
τι μπαινετε? αφου ειχα χρονια να γραψω. να με πειτε να ξερω! και αν δεν θελετε εδω, στειλτε με ενα μεηλ να τα πουμε πιο ωργαια.

εχει μεινει ενας μηνας δουλειας και δεν περναει με τιποτα. ευτυχως εχω τα παραδοσιακα οργανα και γουσταρω! φοβερα ατομα, φοβερες μουσικες και ολα φοβερα.
θα παμε και εκδρομες με την ομαδα και αυτο με πορωνει.

γενικα αποφευγω τα ταξιδια. φερουν αναμνησεις. δεν ειμαστε για αυτες.

εδω προσπαθουμε να διωξουμε τις αλλες. καποιες φευγουν και καποιες βγαζουν ριζες. (σε περιπτωση που νομιζες οτι σε ξεχασα επειδη δεν μιλαω για σενα σου λεω πως κλασικα μου λειπεις, να δω πως θα ειναι η ζακυνθος χωρις εσενα) . α..οσο για σενα δεν φταιω εγω οπως τα καταφερες. πλακα εχει τωρα. θα ξαναζησεις τα δικα μας, στα ιδια μερη αλλα με αλλη "εγω". φοβερα θα ειναι..ειδικα αν εχει την ιδια συνεχεια η σκατασταση. επισης μην εξαφανιζεις ποστ γιατι καρφωνεσαι! μπουα χαχαχαχα

ε τσιτ, σε σενα μιλαω. ετσι για να το εχεις και γραμμενο : εισαι το φως στα σκοταδια μου.

πριν κλεισω νιωθω την αναγκη να σας πω κατι που δεν το ξερει κανεις. δεν υπαρχει περιπτωση να πληκτρολογησω την λεξη "εβδομαδα" και να μην κανω τουλαχιστον ενα λαθος. ουφ το ειπα και ηρεμησα.

σας αφηνω καλα μου παιδακια! καλη σας νυχτα.