Παραμυθουπολη

Sunday, April 16, 2006

που ειναι το προβλημα ; ο ε ο ;;;

χτες η θεια η μαιρη εκανε ευχελαιο. θυμαστε ενα χρονο πριν που ειχα κανει ειδικο ποστ αφιερωμα. απο οσο εμαθα (γιατι δεν πηγα) τιποτα δεν αλλαξε. νομιζω ομως πως η γιαγια δεν γονατισε στα ευαγγελια. μαλλον πηρε αποφαση πως εχει μεγαλωσει αρκετα και δεν μπορουμε και εμεις να την κραταμε για να σηκωθει. στα πολλα λοιπον που ακουσα πως ειπε ο παπας, ηταν πως αμα εχεις καποιο προβλημα, το βραδυ πρεπει να μελετησεις τα ονοματα ολων, τονιζω, ολων των αγιων και το πρωι που θα ξυπνησεις δεν θα υπαρχει προβλημα. καπίσι;

και σκεφτομαι εγω τωρα? ειναι πολλοι οι αγιοι? αμα ξεχασεις κανεναν λυνεται λιγο? εξαφανιζει ολων των ειδων τα προβληματα; γιατι εχω και κατι εξοδα τελευταια..


αφηνω αυτο το θεμα γιατι δεν βγαζει πουθενα. ας παμε σε αλλο. μαλλον το θεμα ειναι οτι ποτε δεν μπορεσα να πω αυτα που ηθελα με λεξεις. παντα κατι αλλο ελεγα και τσουπ! να η παρεξηγηση. το χειροτερο δε απο ολα ειναι να εννοεις αυτα που θες και να μην τα λες επειδη φοβασαι. αληθεια..σε ποια ηλικια παυεις να φοβασαι; κοντευω;

ακομα δεν μπορω να χωνεψω οτι εφτασε στιγμη που ετρωγα απλα για να μην μιλησω. αισχος ε? ετρωγα και κοιτουσα αδιαφορα κατι αλλο. απαισιο. και πιο απαισιο ειναι να θελεις κατι που δεν υπαρχει. τωρα, μου λες τι γινεται σε παρακαλω..

ασε τους εφιαλτες πως μου φευγει το αμαξι του πατερα μου σε κατηφορα, με χειροφρενο και φρενο ποδιου. αγχος δεν το λενε αυτο;

μπηκε που λετε και η μεγαλη εβδομαδα και εχουμε και παρτυ. θα παω να δω ανθρωπους που εχω καιρο να δω και ισως γνωρισω και αλλους. προβλεπεται λοιπον μεγααααλη εβδομαδα. σημερα, ετσι μεσα στο κλιμα, εφτιαξα και κουλουρακια μαγιατικα που ειπε ο βαγγελης. οπως θες πες τα..του λαδιου ειναι με πορτοκαλι.

να πω και αλλα ή να το βουλωσω? γιατι η ωρα περναει και εγω θα κανω ασχημες σκεψεις;;;

εδω σε θελω! για απαντησε..
σου κοταει;
ε; ε; φανταστικε αναγνωστη;;;