Παραμυθουπολη

Sunday, March 26, 2006

γιουχου, εδω ειμαι

ωρες ωρες νομιζω οτι με διαβαζει μονο ο φοβερος (και καθολου δεν με χαλαει αυτο μεταξυ μας) , αντε και η αννα με την ελιζα. αυτοι. σκεφτομαι λοιπον να παρατησω τελειως την παραμυθουπολη μου, ειδικα τωρα που ξεκινησα την γραμματοθεραπεια στο σημειωματαριο μου, (η οποια σας ενημερωνω οτι παει καλα). οχι γιατι δεν με διαβαζει κανεις, αλλα μαλλον γιατι πλεον ουτε εγω δεν με διαβαζω. σαν να εγινε το ποστινγκ απο ευχαριστηση και αναγκη τσουπ..υποχρεωση.

βλεπω λοιπον τις 2 τελευταιες εβδομαδες απο μακρια. ξυπναω παω στη δουλεια, κανω μαθημα, διαβαζω, κοιμαμαι, τρωω(δυστυχως πολυ), δεν παω γυμναστηριο, ολα απο μακρια. σαν να μην με ακουμπαει τιποτα. η διαφανη φιγουρα που απλα εκτελει. με ενολχει λιγακι αυτο. ευτυχως αυτο το σταδιο εχει αρχισει να φευγει. προχτες ειχα μια υπεροχη νυχτα, χτες ανοιξα και παλι το μικροφωνο οπως παλια (πολυυυ παλια), ηρθαν και φιλοι μετα για περουντο και περασαμε σουπερ. σκεφτομαι να οργανωσω πρωταλθημα περουντο! ψηνεστε? α! μιλησα και με φιλους που ειχα καιρο. κατι ειναι και αυτο ε?
ενταξει θα το πω. θα το ομολογησω.εκανα κατι κακο. θα σας πω ομως οτι δεν μιλουσα πολυ σοβαρα ουτε ηξερα ποσο τελικα θα κοστισει το μονοθεσιο. και στην τελικη δεν φταιω εγω που θα μου το κανει δωρο ο θειουλης μου ε? ..ε? φταιω?

υποσχομαι αν ολα πανε καλα απο την πεμπτη ολα να αλλαξουν. θα τα δω ολα με αλλο ματι, (το δεξι) ;ρ . με λιγη τυχη και χωρις αγχος θα κανω ενα πολυ μεγαλο ονειρο μου πραγματικοτητα. οχι, δεν θα παω στις ινδιες, αλλα ειναι περιπου ιδιο σε αξια. ισως και μεγαλυτερο. και ολα αυτα μονο σε 5 μερες. ουαου!!!

επισης ενα νεο που με εχει προβληματισει αρκετα ειναι τα ονειρα που βλεπω τις τελευταιες νυχτες. βλεπω συνεχεια ανθρωπους απο παλια. τι να σου λεω..απο την φωτεινη, την χρυσα, τον τακη την ασπα, τον γιωργο με τα τατουαζ, την μελινα, τον γιαννη μεχρι και τον αλεξη. μα αν ειναι δυνατον..τον αλεξη? περιεργο ειναι οτι τα ονειρα ειναι πολυ κουλ. μπορω να σου πω οτι μερικα ειναι και ευχαριστα. προτιμουσα τοτε που δεν τα θυμομουν παντως. ατιμη κενωνια, με την δουλεια και το αγχος ουτε να κοιμηθω ησυχη δεν μπορω.

αυτα. θα σας αφησω καλα μου παιδακια! καλη σας νυχτα και ονειρα υπεργλυκα!
εγω νανι μου. εσυ;

υ.γ 1)εχω υποσχεθει στην πελλυ ενα ποστ για την "ασχημη φαρα". με την πρωτη ευκαιρια θα το εχει ετοιμο. ετσι για να κουλαρουν και να πλυνουν και κανα πιατο ;ρ

υ.γ 2)αυτες τις μερες σκεφτομαι πολυ εντονα 2 πολυ καλους μου φιλους. επειδη την εχουν αναγκη, ας κανουμε ολοι μια θετικη σκεψη να τους πανε οοολα καλα. ενα δωρο γενεθλιων ειναι οτι πρεπει!