Παραμυθουπολη

Tuesday, March 07, 2006

γραφε γιατι χανομαστε..

3800000 ευρα θα δωσει ο τζοκερ και τα ματια μου βγαζουν το σημα απο το ευρω ωσαν τον σκρουτζ!!! εγω δεν θελω τοσα. με πολυ λιγοτερα ειμαι ευχαριστημενη!

αχ καλα μου παιδακια θελω επισης να μην αρρωστησω για εναν μηνα. μπορω; βαρεθηκα τα κρεβατια, τις αναγουλες, τα θερμομετρα και τα ιμοντιουμ. τωρα αρχιζω να στρωνω.

εδω οπως τα ξερατε.εχασα ενα σεμιναριο που σκοτωνα για να παω αλλα εσωσα τα 110 της συμμετοχης.κατι ειναι αυτο και επειδη μολις τωρα εμαθα οτι δεν μπηκα, ψαχνω λογους για να νιωσω καλυτερα. αθηνα παντως θα παω κανονικα. οποιος θελει, να στειλει να τον βαλω καπου στο προγραμμα μου (θα δωσουμε προτεραιοτητα σε αυτους που δεν ειδαμε την προηγουμενη φορα) μπου χαχα!!!

δεν θα σας πω τιποτα αλλο γιατι τωρα στεναχωρεθηκα. δεν βοηθησαν οι λογοι.
καλο βραδυ καλα μου παιδακια

υ.γ μα 5??? αν ειναι δυνατον..