Παραμυθουπολη

Sunday, February 12, 2006

"χωρις να στο ζητησω"

ασε τον ηλιο να λαμπει και ελα σε μενα να σκουπισεις τις ψιχαλιτσες.

στο ειχα πει οτι οι κυριακες μου προκαλουν βροχη; ετσι και σημερα. μετραω αντιστροφα ωρες για να γινει δευτερα. για να δω ζωγραφισμενο ηλιο, απο κατω σπιτακια που γερνουν και ζωα με 2 ποδια. ισως υπαρχουν και λουλουδια στο ιδιο υψος με τα σπιτια ή ακομα πιο μεγαλα. ολα αυτα με κοκκινα, πρασινα, μπλε και λιγο, "μια σταλιτσα μονο" μαυρο. μετα θα το διπλωσουν και θα το βαλουν κρυφα στην τσαντα σου.

καταλαβες γιατι δεν μου αρεσουν οι κυριακες; δεν εχουν να σου δωσουν κατι..μονο ψευτικους ηλιους που κρυβουν βροχες και τηλεφωνα με αστικη χρεωση (γιατι "καθε κυριακη, οοοολη η ελλαδα, μια γειτονια"), αλλα και αυτα , μην νομιζεις, ψευτικα ειναι. οποιος θελει να σε ακουσει παιρνει και τις αλλες μερες.

αμα κανω μια κολοτουμπα απο τη χαρα μου και 40 κοιλιακους απο τις τυψεις μου λες να νιωσω καλυτερα; παλια εκανα και χουλα χουπ. κερδιζω καναν ποντο; αν οχι οκ. κοψε με για σεπτεμβρη. κατι μου λεει πως εδω θα ειμαι και θα σε περιμενω :)

υ.γ την υγρασια απο τους τοιχους τους καθαρισα με σκετη χλωρινη. απο μεσα μου ομως με τι θα καθαρισει;;;