Παραμυθουπολη

Sunday, January 15, 2006

ωρα να ανασκουμπωθουμε..

εδω και 2 μερες σαν να μου φαινονται πως ολα φτιαχνουν! βγηκε και ενας ηλιος ΝΑ (με το συμπαθιο) και με εκανε να χαμογελασω.

σημερα ξυπνησα και εβαλα μουσικη απο το κρεβατι. χμ.."τι τραγουδι να σου πω" απο ενδελεχεια. τωρα πως γουσταρα με αυτο μην τα ρωτας, ας παμε παρακατω! πηρα το γαλα μου, σκουπισα την μυτη μου και αραξα.. μετα εβαλα μουσικες απο μακεδονια και ενιωσα τα νταουλια να χτυπαν μεσα μου. μετα θυμηθηκα τις παραγγελιες για τα νταουλια που εχω και με επιασε ενα κατιτις γιατι πρεπει να ξεκινησω να τα φτιαχνω! οκ.. εκει καπου σηκωθηκα και πηγα στο διπλα σπιτι ή αλλιως "εργαστηριο". το ετοιμασα λιγακι και ξεκινησα τον μοντελισμο μου.. φτιαχνω ενα τουτου καμπριο και ειναι απαιχτο! αντε με το καλο..

το παραδεχομαι. τις τελευταιες μερες ημουν πολυ χαλια. οκ.το ηξερα αυτο αλλα δεν ηξερα οτι φαινοταν και στο μπλογκ. χτες που μιλησα με την αννα στο τηλεφωνο ειπε "τι ειναι αυτο ρε, με πιανει η ψυχη μου καθε φορα". εκει νομιζω πως σκαλωσα. θυμηθηκα εμενα να το λεω για αλλα μπλογκια και ειπα "ως εδω". ουτως ή αλλως ειμαι καλα τωρα, μονο συναχι εχω ;ρ !!!

οποτε ελατε να χαρουμε ολοι μαζι. να γελασουμε, να τραγουδησουμε στο καραοκε που πηρα, να πουμε βλακειες. ε..και αν βαρεθουμε ολο και κατι θα βρουμε να κανουμε.
καλα μου παιδακια καλη σας μερα!!! :))

υ.γ μπας και κανα καλο παιδακι εχει εναν δισκο απο τα στρουμφακια που λεγεται στρουμφοχορος; εχει μεσα παλια τραγουδια που δεν μπορω να βρω στο νετ. την δικη κασσετα την εχασα στην μετακομιση :(