Παραμυθουπολη

Sunday, January 01, 2006

"τα ματια μου νυσταζουν και η καρδια μου κοιμαται"

εχετε ακουσει αυτο το γνωστο και χιλιοειπωμενο "οπως σε βρει ο χρονος ετσι θα παει και ολη η επομενη χρονια" ;;;

αν αυτο το γενικευσω μπορω να σας πω πως θα ειμαι το 2006 ..εχουμε και λεμε:

- θα εχω πολυ καλη διαθεση
- θα εγω βγαλει τα φρυδια μου (αυτο μας συμφερει γιατι το βαριεμαι απιστευτα)
- θα φοραω μαυρα με μπορντο ρουχα
- θα ειμαι πολυ ερωτευμενη
- θα εχω ισιωμενα μακρια μαλλια (ακομα και αν βρεχει, μπου χαχα)
- θα νυσταζω (ουπς)
- θα ειμαι σε λεοφωρεια (αγαπω κτελ)
- θα τραγουδησω πολυ
- θα κανω πολλα ταξιδια
- θα γελαω πολυ
- θα ειμαι καθαρη και περιποιημενη
- θα κανω πολυ σεξ
- θα παιζω πολλα επιτραπεζια

- δεν θα εχω λεφτα
- δεν θα βγαινω πολυ εξω
- δεν θα τρωω πολυ
- δεν θα στελνω μηνυματα και δεν θα παιρνω τηλεφωνα
- δεν θα ειμαι βαμμενη

μετα απο λιγες ωρες υπνου μπορω να σκεφτω μονο αυτα. τα περισσοτερα με συμφερουν. αντε με λιγη τυχη..ισως τελικα αυτο που λενε να ισχυει. θα σας πω σε 364 μερες..


νομιζω πως για φετος δεν θα βαλω στοχους. θα πω μονο να ερθει παραμονη του 2007 και να ειμαι τοσο γεματη και ευτυχισμενη οσο ημουν χτες. ολα τα αλλα θα ερθουν σιγουλια σιγουλια ;)

καλα μου παιδακια οτι ζηταει ο καθενας ας το βρει. υγεια και χαμογελα σε ολους..