Παραμυθουπολη

Monday, December 12, 2005

παλι απο την αρχη

τιμονι δεξια, τιμονι αριστερα και παλι απο την αρχη. σημερα οδηγησα με τον δασκαλο στο κολυμβητηριο. και στροφουλες και αλλαγη ταχυτητων και παλι απο την αρχη.

η επαναληψη σε πραγματα που ακομα δεν νιωθω σιγουρη μου αρεσει. σε αλλες περιπτωσεις την βαριεμαι απιστευτα.


τωρα για παραδειγμα βαρεθηκα λιγο την ζωη μου. εδω και 3 μηνες το ιδιο πραγμα. οι αλλαγες ειναι τοσο μικρες που δεν τις παιρνω καν χαμπαρι. θελω να γνωρισω κοσμο με τον οποιο να θελω να βρισκομαι, να το ζηταω. να μην βαριεμαι να στειλω σμσ ή να παρω τηλεφωνο. νομιζω αυτο μου εχει λειψει πολυ.

την παρασκευη στο καπακι μετα την δουλεια θα φυγω για αθηνα. το βραδυ θα παω στο σταυρο του νοτου και τις υπολοιπες ωρες θα προσπαθησω να κανω αυτα που εκανα.

θελω:
- καφε στην ιντριγκα με τσαι γιασεμι και το κασκολ ακομα στον λαιμο
- βολτα στην στολισμενη ερμου, να ακουω μουσικη απο τους πλανωδιους και να τραγουδαω
- συναντησεις με ανθρωπους που εχουν φλογα στα ματια
- βολτα στα στενα των εξαρχειων
- συζητησεις χωρις νοημα, με κοσμο να ερχεται και να φευγει
- βολτα στον αλιμο, κατω στα βραχια, εκει που δεν σε βλεπει κανεις, και μετα δεξια στα ιστιοφορα για να παιρνει το ονειρο εικονα


καλα ταξιδια καλα μου παιδακια και καλη σας μερα! καπου εδω θα ειμαι.

υ.γ τελευταια ειδοποιηση: οσοι και οσες επιθυμουν να παρουμε μαζι ενα τσαι ας μεηλιασουν (μπου χαχαχα)