Παραμυθουπολη

Saturday, December 03, 2005

"ταραμ ταραμ ταραμ, περναει ενα τραμ"

μια μονο μερα πριν λυθει το μυστηριο και βαριεμαι καλα μου παιδακια.

βαριεμαι να βγω, βαριεμαι να μεινω μεσα, βαριεμαι να ντυθω, βαριεμαι να παρω τηλ να κανονισω. ολα τα βαριεμαι. η μονη λυση θα ηταν αν ειχα γενεθλια και μου σκαρωναν παρτυ εκπληξη οποτε ερχοντουσαν ολοι σπιτι και εγω χωρις να ξερω τιποτα ημουν με τις πυζαμες. (το παρατραβηξα ε?) . ευτυχως ομως δεν ειναι τα γενεθλια μου, γιατι θα επρεπε να κανω μπανιο και να βαλω καινουργιες πυζαμες ;ρ

εδω οπως τα ξερετε. μπογιες, χαρτονια, αστερακια, αγγελακια και ολα τα καλα. μαλλον τα χριστουγεννα φετος θα μου βγουν απο την μυτη! καθε, μα καθε μερα τα παιδια τραγουδανε κατι σε τριγωνα καλαντα με λαθος λογια. συνηθως μπερδευουν στιχους ή τους αλλαζουν "τριγωνα καλαντα κορπισαν παντου, μηνυμα θα φερει απο τοπν ουρανο" , το αγαπημενο μου μερος ομως ειναι το "ασπρο φωτεινο, θα βγει γιορτινο". αλλα και παλι καλυτερα αυτα παρα το "οταν σφιγγουν το χερι" που τραγουδουσαν μεχρι πριν μια εβδομαδα.

ααα...η αννα πρωι πρωι μου εφερε και τα καλα νεα. αλκινοος, μαρθα και......(ταρατατζουμμμμ) mode plagal στις 16. οποτε αμεσως βαζω μπρος για αθηνα το πσκ. απο αυτο δεν γινεται να λειπω. οσοι/οσες εχουν την καλη διαθεση να με δουν στα αθηνας παρακαλουνται να αφησουν μηνυμα ωστε να τους χωρεσω στο πιεσμενο προγραμμα μου.
εκ της διευθυνσεως . μπουχαχαχαχα


παω να αραξω καναπε. καλο βραδυ καλα μου παιδακια!!!