Παραμυθουπολη

Sunday, November 06, 2005

τζενηηη, που εισαι μωρη;;;;

ετσι γραφει η ελσα σε μηνυμα οταν εχουμε να μιλησουμε καμποσο καιρο..

καλα μου παιδακια ζω! περασα μια πολυ ζορικη εβδομαδα αλλα απο οτι φαινεται νικησα!ξεκιναω..

ενας μαθητης μου εφυγε απο το σχολειο γιατι οι γονεις του θεωρουν πως "δεν ειμαι καλη στη δουλεια μου" οπως ειπαν σε αλλους, γιατι εμενα ουτε καλημερα δεν μου λενε "ειχαν καποια προβληματα με μενα". επειδη ακουω τον νομο και δεν κλειδωνω την πορτα, και ΑΝ ο γιος τους βγει εξω; και ΑΝ παθει κατι; αυτοι εχουν ενα παιδι και δεν μπορουν να κανουν αλλο (ειπαν) . τι θα κανουν τοτε;

ολο αυτο οχι μονο με εκνευρισε γιατι αρχισα να συνειδητοποιω τι γονεις υπαρουν, αλλα κυριως σταναχωρεθηκα υπερβολικα για τον μικρο γιατι του αρεσε η παρεα μας και ηθελε να ερχεται. το οτι ακουστηκαν κακα πραγματα για την δουλεια μου δεν θα το σχολιασω. σας εχω πει οτι ειμαι ψωνισμενη και το χαιρομαι; οποιος θελει ας ερθει στην αιθουσα και ας δει απο κοντα.

μαλλον λογω αυτης της καταστασης και γενικης οικονομικης πιεσης αγχωθηκα και τα νευρα μου ηταν σε κρισιμη φαση. με το παραμικρο χτυπαγαν κοκκινο. η εβδομαδα τελειωσε και την παλευα..

πηγα και στον θηβαιο σημερα. και εκει χαλαστηκα. καπνος. κουραση. κοσμος. ο ενας πανω στον αλλο! σε σημειο μπλιαχ..... ΚΡΟΣΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!

θελω να πω πολλα αλλα ειναι αργα και δεν γινεται..

ζηταω συγγνωμη απο αννα, αριστεα, ελιζα γιατιχαθηκα. απο ελιζα (σκετο) γιατι πηρε τηλ και ημουν αγγουρι, αλλα ηταν η πρωτη μερα που εγινε η ιστορια με τη δουλεια και δεν ημουν σε φαση να μιλησω σε κανεναν. συγγνωμη απο τον παναγη γιατι ισως καποιες φορες να παιρνω το ρολο της μαμας ζουζουνας σοβαρα. η μεγαλυτερη συγγνωμη ταξιδευει στον ανθρωπο που ταλαιπωρω πιο πολυ απο ολους με την γκρινια μου και την παραξενια μου, καποιες φορες δεν φταιω, ειναι απλα που θελω να ξερεις τι θελω και ειναι λιγουλακι δυσκολο ;)