Παραμυθουπολη

Wednesday, October 19, 2005

παιζει κοκα κολα; παιζει απεργια..

ουτε λεφουριά, ουτε ταξιά, τιποτις! νάδα! (ή να κανω και κακα;)

ο απολυτος πανικος στη σταση και διπλα οι τροχαιοι να μην λενε τιποτα στα ερμα τα παιδακια που ξεροσταλιαζαν να περιμενουν το 6. γενικα πανικος. ακομα και στο φωτοτυπικαδικο! (= μαγαζι που βγαζει φωτοτυπιες, βγαινει απο το ντιβινταδικο) . καμία ορεξη καλα μου παιδακια... για τιποτα. πηγα στην αθηνα, πηρα το πτυχιο μου, ειδα τους φιλους μου, πηγα σινεμα, εφαγα καρμποναρα τσαο, ΑΛΛΑ δεν προλαβα να ζητησω συστατικες επιστολες, δεν πηγα κατι χαρτια, δεν πηρα βεβαιωση της ορθοφωνιας και αλλα παρομοια.

γενικα υπαρχει μια σπαριλα. η απολυτη ακουνισιά (= να το μην κουνιεσαι, βγαινει απο το κερασιά). ωπα! ΩΩΠΑΑΑΑ τωρα ειπα ψεμματα και θα μεγαλωσει η μυτη μου ωσαν του πινοκιο. η αληθεια ειναι πως κουνιεμαι, σχεδον καθημερινα αλλα οχι απο δικη μου βουληση. τα ριχτέρια (μην τα ξαναλεμε, βγαινει απο το παρτερια), με κουνανε. παραπονο δεν εχω. εχω ομως λιγο φοβο, αν και ειμαι μαθημενη απο μικρη στους σεισμους. ελεγα σημερα να κανω ασκηση με τα παιδια, κατω απο τα θρανια και τετοια. να τσεκαρω αν μπαινω στη εδρα, γιατι εχει συρταρια. αν γινει αυτος που λενε παντως τουλαχιστον να μην καταλαβω τιποτα.

ωραιες κουβεντες πρωι πρωι.. δεν ειμαι απαισιοδοξη, απλα ρεαλιστρια. και σε περιπτωση που εχεις απορια, γενικα το ποτηρι το βλεπω μισογεματο ;)

ειναι και η γκράνμα στο ριο για καταρρακτη. οκ..υποθεση ρουτινας, θα παω μετα τη δουλεια, αν ερθει καποιος να με παρει, για να την δω και να γελασω με αλλες 3 κυριες στο δωματιο και μια με προβλημα στα ποδια( δεν ειχα κρεβατια και την εβαλαν στην οφθαλμολογικη) !

αυταααα...εχω καιρο να ποσταρω και ξεσυνηθισα. ισως γιατι το εβλεπα σαν μια υποχρεωση και οχι σαν ευχαριστηση. τωρα ομως ειμαστε οκ. γυρισα απο τη δουλεια , εκανα λιγο δρομο παραπανω για να κοψω γιασεμι και γουσταρα.

παω να τελειωσω την χειροτεχνια με τις πασχαλιτσες που μου ζητησαν τα αστερακια μου..
καλη σας μερα καλα μου παιδακια και καλο ψοφο να εχουμε !