Παραμυθουπολη

Monday, September 19, 2005

σκεφτομαι και γραφω

θεμα: πως περασα τη μερα σημερα.

Σημερα το πρωι ξυπνησα στις 10, επλυνα τα δοντια μου και καθισα στον καναπε να πιω το γαλα μου. Μετα απο λιγο με πηρε η μαμα μου τηλεφωνο οτι βρεθηκε καποια δουλεια και εγω δεν πολυκαταλαβαινα γιατι τα ελεγε μπερδεμενα απο τη χαρα της. Εκλεισα το τηλεφωνο και αμεσως μια αλλη κυρια με πηρε και μου ειπε πως ψαχνουν νηπιαγωγο και πως εμαθε οτι εχω εντυπωσιακο βιογραφικο και θελει να με δει. Αμεσως ετοιμαστηκα, εκανα μπανιο, σιδερωσα μια μπλουζα, την εβαλα και επιασα τα μαλλια μου ψηλα. Κατεβηκα στην πιατσα και πηρα το δευτερο ταξι, γιατι το πρωτο το ειχε πιασει μια κοπελα. "Οθωνος Αμαλιας και Βοτση", του ειπα βγαζοντας το ενα ακουστικο -το αριστερο- και ξεκινησαμε. Ειχα αρχισει να αγχωνομαι ελαφρως γιαυτο και ξεκινησα να τραγουδαω. Στο εμμπιθρί επαιζε η βαρκα. ωπα κεφι πρωινιατικα. Εφτασα εκει 5 λεπτα νωριτερα απο το ραντεβου αλλα πατσισα γιατι το γραφειο ηταν στον τριτο και δεν ειχε ασανσερ. Ζητησα την κ. Ολγα. "Καλως την" ειπε και μου εδειξε να κατσω στην καρεκλα. (οσο και αν ημουν κουρασμενη δεν ειχα σκοπο, και θελω να με πιστεψετε, να κατσω πανω στο γραφειο της :ρ) . Μιλησαμε περιπου δεκα λεπτα.
"Αυριο, εφτα και τεταρτο στο σχολειο σου" . (γιουπιιιιιιιιι)

Αμεσως πηγα στο κεντρο, ψωνισα σε βιβλιοπωλεια και σχετικα. Γυριζοντας σπιτι, μεσα στο ταξι, ακουσα το κινητο να χτυπαει. Ενα τηλεφωνο εκπληξη απλα για να μαθω οτι ειναι εδω. ε...πολυ μου αρεσουν αυτα τα τηλεφωνα καλα μου παιδακια :))

ειναι γεγονος λοιπον! ετσι απο το πουθενα βρηκα δουλεια. θα δουλέψω στη φυλαξη νηπιαγωγειου, για 4 ωρες καθε μερα! αυριο πουρνο θα υποδεχτω για πρωτη φορα τα 9 καινουργια μου αστερακια.