Παραμυθουπολη

Monday, August 29, 2005

αντε και καλη μας εβδομαδα!!!

καθε τετοια εποχη (τελος αυγουστου) με πιανει οργανωση! ξερετε..να φτιαξω τις ντουλαπες και τα συρταρια μου, να παρω οργανωτηρι (οργανάιζερ), να δω με τι θα ασχοληθω το χειμωνα, να διαβασω για την εξεταστικη! ΟΥΠΣ! εδω ειναι που εχουμε προβλημα. οχι, μην ανησυχειτε, δεν σκαω που πηρα πτυχιο και δεν χρωσταω κανενα μαθημα, σκαω γιατι εχω διαβασμα! αποφασισα να παλεψω ενα μεταπτυχιακο αν και δεν εχω ελπιδες να μπω. Ετσι το ριχνω στο διαβασμα. Μεταξυ μας , σημερα αρχισα συστηματικο και οργανωμενο διαβασμα στη γνωστικη ψυχολογια. Δεν με φτανει που λετε αυτό, αποφασισα να παρω και διπλωμα για αυτοκινητο και μηχανη οποτε ζοριζομαι και με αυτό. Και εκει διαβασμα!!! Που θα παει αυτή η κατασταση μου λετε;;; και σαν να μην φτανουν όλα αυτά βαριεμαι απιστευτα να κανω οτιδηποτε χρειαζεται σκεψη και συγκεντρωση. Εχμ..σημερα βρηκε να βαλει και αερα; Ουτε στο μπαλκονι μου δεν μπορω να διαβασω. Φτου γκαντεμια!

Προταση για σημερα: να κατσουμε στο μπαλκονι και να παιξουμε παιχνιδια, όχι μπιριμπα γιατι θα παιρνει τα φυλλα ο αερας, να δουμε ηλιοβασιλεμα εκει και μετα όταν θα πεσει τελειως ο ηλιος, να αναψουμε τα σποτακια που μου αρεσουν πολύ και, και, και να γελαμε ψιθυριστα μην τους ξυπνησουμε!

Α! σας ειπα; Τελικα μου φερανε πεντε ψαρακια (μαλλον γκρινιαξα παρα πολύ)! τωρα θα πρεπει ή να παρω μεγαλυτερο ενυδρειο ή να βγω στους δρομους αλα βουγιουκλακη και να φωναζω «ψααααρια πουλααααω και δεν με νοιαααζει» !!! είναι γλυκες όμως και θα κρατησω ;ρ