Παραμυθουπολη

Wednesday, August 03, 2005

"μα εγω τις νυχτες τις παλιες τις ξενυχταω ακομα"

με την πρωτη ματια νομιζεις πως ζεις ενα γκρι βραδυ. κοιτας πιο προσεχτικα..θυμασαι!

απεραντο γαλαζιο, υψηλες θερμοκρασιες, ηλιος και παραμύθια. για κατσε να σκεφτω καλυτερα. κιτρινοι τοιχοι, ξυλινο κρεβατι με ασπρα σεντονια, αγαπη και παραμύθια. πορτοκαλι κουρτινες που βαραινουν το πατωμα και αφηνουν απεξω τον κοσμο. μαυρο ντυσιμο να τυλιγει αυτο που σου ανηκει. δυο πρασινοι κυκλοι σε κρυβουν για να μην σε βρει κανεις. μπορντο καναπες που μυριζει αγαπη..


ολα τα παραμυθια τελειωνουν και εγω δεν εχω εμπνευση, ουτε για μουσικες, ουτε για λογια. τις νυχτες που ξενυχτησα στις χαριζω. περιμενω να μου δωσεις αυτες που θα ερθουν.

μεχρι τοτε

"έτσι απλά
σαν το ρυάκι που κυλά
θα μου 'ρχεσαι,
θα σου 'ρχομαι
μεχρι να γινουμ' ενα"

υ.γ δεν μου αρεσουν τα γκρι βραδυα.