Παραμυθουπολη

Saturday, July 23, 2005

μπαμ μπουμ!

αποφασισα σημερις να παω για ψωνια, οχι λογω εκπτωσεων (που μεταξυ μας, δεν τις ειδα ιδιαιτερα) αλλα επειδη σε 2 μερες ξεκινανε οι διακοπες μου, (θα ακολουθησει ειδικο πόστι αφιερωμα), και δεν εχω βρακι να βαλω, με το συμπαθιο!

οι μονες πραγματικες εκπτωσεις που ειδα ειναι σε κατι σαγιοναρες, 2 ζευγαρια: 30 ευρα. (οποιος ενδιαφερεται ας μεηλιασει)! βεβαια τωρα που το σκεφτομαι εχω να παω για ψωνια τοσο καιρο, που μαλλον τα δεδομενα εχουν αλλαξει..

στο θεμα μας ομως..ειμαι λοιπον σε ενα καταστημα με εσωρουχα/μαγιω οπου πηγα και τα εσκασα, το ψιλοαδειασα. ειμαι στην ουρα για να πληρωσω και υπολογιζω, ή μαλλον προσπαθω ματαια να υπολογισω το συνολο των εξοδων μου, φτανει η σειρα μου και αρχιζει η κυριουλα να χτυπαει και να χτυπαει και να χτυπαει.. ξαφνικα γυριζει, με κοιταει, χαμογελαει και λεει "ολα μαζι 173 απο 210, εκπτωση στην εκπτωση δηλαδη". εγκεφαλικο ενα, δυο, τρια, χανω το μετρημα! δεν προλαβαινω να κουνησω το χερι μου για το πορτοφολι και βλεπω πυροτεχνηματα, "ωχ δεν ειμαι καλα, ετσι το παθαινεις το καρδιακο λοιπον"! ΕΥΤΥΧΩΣ καλα μου παιδακια, μεσα στη φουρια μου προσεξα οτι και οι υπολοιποι ανθρωποι κοιταξαν προς τα πανω και εκαναν τον γνωστο πυροτεχνικο αναφωνημα "Αααααα" . "στασου" λεω "για να το ειδαν και αυτοι, ειμαι καλα".. και ΝΑΙ ειμαι καλα. συμπτωματικα καπου στην πλατεια ολγας εσκασαν πυροτεχνηματα για αγνωστο μεχρι στιγμης λογω. εγω στο μεταξυ απο την λαχταρα μου γλιτωσα και κατι ευρουλια ακομα. ΚΙΟΥΡΙΑ ! αντε με γεια μου!!!

υ.γ καλα μου πατρινα και μη παιδακια, αυριο βραδυ παμε για καναν γκαιφε που δεν πινω.;
οποιος γουστερνει ας μεηλιασει :)

καλη σας νυχτα, ονειρα υπεργλυκα