Παραμυθουπολη

Sunday, July 03, 2005

μεσα στα τεσσερα τελευταια χρονια

- κοιμηθηκα πολλες ωρες
- ξενυχτησα απιστευτα βραδια
- επαιξα πολλη μουσικη
- πηγα κρητη για 17 ωρες με 38μιση πυρετο
- εγραψα 7 τραγουδια
- γνωρισα "και γαμω" τους τυπους
- γνωρισα πολλους μαλακες
- χαλασα απιστευτα πολλα λεφτα
- εμαθα να μαγειρευω
- ερωτευτηκα 3 φορες
- εμαθα πως ειναι να μην στηριζεσαι σε κανεναν
- αγαπησα τους ηχους που για να τους ακουσεις πρεπει να κρατησεις την ανασα σου
- πληγωθηκα και θυμωσα και εκνευριστηκα και βουρλιστηκα
- διαβασα οτι μαλακια βιβλιο,χαρτι,εφημεριδα,περιοδικο εφτασε στα χερια μου
- περασα φασεις που το μσν δεν εκλεινε καθολου
- ονειρευτηκα με τα ματια ανοιχτα
- αρχισα το καπνισμα
- ξεκινησα νταουλι
- γνωρισα ιντερνετικους φιλους
- ξυπνουσα και ονειρευομουν την ωρα που θα κοιμομουν παλι
- καθαρισα μονο μια φορα το μπαλκονι
- εκανα 2 φορες αναβαθμιση στο πισι
- εκοψα το καπνισμα
- εμαθα να λεω παραμυθια για τα παιδακια μου
- ειδα το ξημερωμα στην αγκαλια του
- ταξιδεψα 9 ωρες με το κτελ μονη μου, ετσι!
- συμμετειχα σε 10 παραστασεις θεατρου και μουσικης
- κοπηκα μονο σε 4 μαθηματα
- μπηκα σε στουντιο ηχογραφησης
- δεθηκα με ανθρωπους που υπο αλλες συνθηκες θα με αφηναν αδιαφορη
- ακουσα πααααρα πολλα ανεκδοτα και δεν θυμαμαι ουτε ενα
- ερωτευτηκα τον καθηγητη μου
- τραγουδησα σε κοσμο
- αγαπησα την παραδοσιακη μουσικη
- χαλασα 3 φορες την ορμονικη μου θεραπεια
- νομιζα πως οι ανθρωποι σκεφτονται οπως εγω
- ειδα μαναδες να κλαινε για τη ζωη των παιδιων τους
- πηγα διακοπες χωρις γονεις για πρωτη φορα
- καταλαβα οτι πολλοι λειτουργουν για το χρημα
- πεθαναν πολλες ελπιδες
- φορεσα 3 φορες γοβες
- ευχαριστηθηκα παιδικες αγκαλιες και χαμογελαστα προσωπα
- ενιωσα τυχερη οσο δεν παει
- ενιωσα γκαντεμω οσο δεν παει
- εχασα/κερδισα φιλους
- γνωρισα και δεθηκα με αρρωστα παιδια που ηξερα οτι μπορει να μην ξαναδω, μονο για να τα κανω να γελασουν
- πληρωσα τρελά λεφτα στον οτε
- πεταξα με αεροπλανο
- πηγα στα μπουζουκια

ΔΕΝ

- εμαθα να κανω αποψυξη
- εκανα σκονακι
- ειπα πραγματα που ηθελα
- εδωσα σε καποιους να καταλαβουν οτι τελικα ισως και να ειμαι κατι διαφορετικο απο αυτο που βλεπουν
- πηρα βιολοντσελο
- συνεχισα τα αγγλικα
- εμαθα ισπανικα
- βγηκα στο εξωτερικο
- μετανιωσα που περασα αθηνα
- εφτιαξα ποτε φακες
- ηπια βοτκα και ουισκυ
- εξηγησα σε ορισμενους ανθρωπους τον απλουστατο τροπο σκεψης μου
- του ειπα οτι ειναι πολυ μαλακας
- ειπα κατι μικροψεμματακια
- εμαθα να λεω μεγαλα ψεμματα
- γνωρισα τους γειτονες μου
- επαιξα κιθαρα στο μπαλκονι
- φορεσα ροζ/φουξια/λαχανι ή μπλε μπλε φουστανι
- πηρα διπλωμα οδηγησης
- αλλαξα κινητο
- ειδα συγκεκριμενες ταινιες
- πηγα στο πηλιο


καλα μου παιδακια αυτα πανω κατω..ειμαι σιγουρη πως ξεχναω παρα πολλα .. θα τα προσθετω σιγα σιγα με αστερισκους..

καλο μου πτυχιο και καλον επαναπατριδισμο :)