Παραμυθουπολη

Saturday, June 04, 2005

αν δεν εχεις υπομονη μην το διαβασεις..

δεν ξερω ποσες φορες πατησα αυτες τις μερες το κουμπι κριέιτ ποστ και τελικα δεν εγραψα τιποτα. με εχει πιασει κατι (παλι) και ειμαι λιγακι περιεργα. τη μια θελω να κοιμηθω και την αλλη να βγω. ντυνομαι να βγω και στο καπακι βαριεμαι και ξαπλωνω. παιζω μουσικη και σταματαω για να διαβασω, στανταρ δεν ανοιγω σελιδα και χαζευω στο νετ.

εχω να δω τους φιλους μου πολλες μερες γιατι εκτος απο οτι με εχουν φαει τα ταξιδια και οι ετοιμασιες του γαμου της ξαδερφης, διαβαζω κιολας γιατι δινω τα τεσσερα τελευταια μαθηματα. μετα την εξεταστικη που τελειωνει 27 ιουνη θα αρχισω την μετακομιση για να φυγω μονιμα για πατρα. αυτο λοιπον ειναι κατι που με απασχολει αρκετα. δεν συνηθιζω να κανω σχεδια και προγραμμα για το μελλον για τον απλουστατο λογο οτι με εκνευριζει φοβερα να μου χαλανε. αυτη τη φορα ομως ειναι αλλιως. χτες που μιλουσα στο τηλεφωνο διαπιστωσα πως διανυω μια απο τις καλυτερες περιοδους της ζωης μου για να μην πω την καλυτερη! παιρνω πτυχιο στην ωρα μου, κανω αιτηση για μεταπτυχιακα, αν δεν μου κατσουν ελεγα να μπω σε καμιά σχολη που με ενδιαφερει για 2ο πτυχιο, φτιαχνω το σπιτι μου, θα παρω πιανο ή τσελο, κανονιζω τις καλοκαιρινες μου διακοπες με πολυ καλη παρεα και γενικα ερχεται το καλοκαιρι (κοντοζυγωνει) και ειμαι στα πανω μου.
τον αλλο λογο (τον καλο) που με κανει να χαμογελαω ολη την ωρα δεν σας τον λεω ;ρ

λοιπον..μετα απο ολα αυτα μοια ερωτηση ερχεται στο μυαλο μου "ποσο αρρωστη ειμαι για να μην ειμαι καλα αφου ολα πανε μια χαρα;"

απαντηση δεν υπαρχει, ολη μερα σημερα ψαχνω! νταξ οχι ολη μερα..γιατι τη μιση κοιμομουν! νομιζω πως ολοι βγαλαμε τα συμπερασματα μας! θα ερθει σε λιγο ο κυριος να με παρει, θα μου φορεσει μια ωραιοτατη μπλουζιτζα ασπρη, που δενει απο πισω, ειναι της μοδας λενε.

μηπως να παω να ξαπλωσω; αφου ετσι και αλλιως δεν διαβαζω που δεν διαβαζω.. τουλαχιστον να ονειρευτω με την ησυχια μου!

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια, νυχτα ειναι θα περασει! που θα παει αυτη η τριτη, θα ερθει! δεν ειναι στο χερι της...
ονειρα υπεργλυκα
φπ κ ατ μγσ ;)

υ.γ δεν ηξερα που αλλου να απευθυνθω τετοια ωρα.. η μερεντα μετα το ανοιγμα θελει ψυγειο;;;