Παραμυθουπολη

Wednesday, May 11, 2005

στο ριπίτ..

"Μοιάζει η αγάπη μ' ένα κοχύλι μικρό
που η ψυχή μου στην άμμο τυχαία έχει βρει
και να το εξηγήσει διαρκώς προσπαθεί

Έτσι σήμερα τα λόγια σου
απ' τον παράδεισο να 'ρχονται μοιάζουν
στην ασπρόμαυρη ζωή μου
για λίγο τα χρώματα αλλάζουν

Ξέρω πως αύριο θα 'χεις χαθεί
μα μίλα μου ακόμα κι αν αύριο ξεχάσεις
όσα πιστεύεις κι όσα έχεις πει

Φεύγει κι έρχεται ο έρωτας κι εμείς πιο σφιχτά
γαντζωνόμαστε απ' το ένα στ' άλλο κορμί
για να κρατηθούμε σ' αυτή τη φυγή"


απο το ηχοσυστημα στον υπολογιστη, απο τον υπολογιστη στο ντιβιντιπλέηερ στο σαλονι, απο το σαλονι στο ντισκμαν, για να ειναι μαζι μου οπου παω και τουμπαλιν..

αν υπαρχει πιθανοτητα να καει σιντι θα γινει. ΕΦΑΓΑ ΣΚΑΛΩΜΑ! δεν θυμαμαι να το εχω παθει αυτο με τραγουδι που δεν ειναι δικο μου (ρεεεε κατεβαστε με απο εδω, γιατι ειναι ψηλα και θα την αρπαξω :ρ, αλλα και τωρα που το σκεφτομαι, δεν κρατουσε τοσο) ! ρωταει λοιπον συνεχεια η κακομοιρα η ελιζα (που εχει και τεχνολογικα προβληματα και την συμπονω) γιατι φρικιαστηκα με αυτο και το μονο που κανω ειναι να χαμογελαω και να τραγουδαω τον επομενο στιχο!!! νομιζω πως εχει τοση αισιοδοξια μεσα του, οση ακριβως εχω αναγκη τωρα..δευτερον το "σημερα" ειναι τοσο κοντα..και ασε που δεν υπαρχει περιπτωση να το τραγουδας και να μην χαμογελας σε ολο τον κοσμο..ακομα και στο μπλοντ 3στιχο! γιατι αυτη η στροφη το κατεχει..
δεν ξερω γιατι το εγραψε ο θηβαιος..αλλα εμενα μου τονιζεται το ρημα "θελω" το οποιο και προσκυνω!

θελω ρε παιδι μου . και -

ουτε "μα", ουτε "μου", ουτε "θα το δουμε", ουτε "θα του πουμε και αμα θελει"( που ελεγε ο θειος μου οταν του ζητουσα να παμε για μπανιο), ουτε "υπομονη, μην βιαζεσαι" ! τιποτα! θελω παει και τελειωσε.. θελω και δεν με νοιαζει τιποτα αλλο! σαν τα 5χρονα:

-κυρια ποτε θα παιξουμε;
-σε λιγακι, να τελειωσουμε αυτο που κανουμε πρωτα.
-ποτε δηλαδη;

για τα παιδια δεν υπαρχει το "σε λιγακι", το "μετα" το "περιμενε". ουτε για μενα υπαρχει "στο θεμα" που αναφερεται το τραγουδι !
magic : ολα στη ζωη ειναι θεμα προτεραιοτητων ! και αν δεν ειμαι, τοτε χαλιεμαι πολυ βρε πουλακι μου. εμ....."πως αλλιως;"

τωρα θα σηκωθω, θα ντυθω, θα βισματωθω με το ντισκμαν και θα παω να παρω κατι χαρτονια και μανταλακια για μια κατασκευη που θα κανουμε με τα παιδακια μου! λεω να φτιαξουμε πεταλουδες που θα τις βγαλουμε Ελπιδα..θελει κανεις;

υ.γ αν ειχα καλυτερες σχεσεις με οτιδηποτε λειτουργει με κουμπακια, θα ανεβαζα φωτογραφια απο τις πεταλουδες μου ή ακομα και το τραγουδι που ακουω εδω και 3 μερες! δυστυχως ομως οι γνωσεις μου δεν φτανουν μεχρι εκει..οποιος το θελει ας στειλει μεηλ.

καλα μου παιδακια καλημερες, φμ