Παραμυθουπολη

Friday, April 29, 2005

α..καλα κρασια!

αν με βλεπεις καμια φορα και δεν εχω κεφια ειναι γιατι δεν εχω αυτο που θελω. μην ρωτας τι χαζε. ξερεις..οπως ξερεις οτι δεν ειναι τιποτα στο χερι μου. εγω ειμαι εδω, και μπορω ευκολα να ερθω εκει...

μη βλεπεις που θυμωνω, δεν τα εχω μαζι σου, μαζι μου τα εχω. καλα κρασια και στους δυο μας μωρο μου..

ξεκινησα να ευχηθω σε καθε μπλογκι χωριστα, αλλα ειδα οτι παιρνει πολυ χρονο και δεν! τα γραφω εδω, ισχυουν για ολους!!! :))

καλα μου παιδακια καλη ανασταση, καλα να περασετε, να φατε και να πιειτε. εγω θα αρκεστω στο κοτοπουλο (αρνι, εντερα, σπληνες, και οτιδηποτε "μαλακό/υποπτο" δεν το πλησιαζω) . προσοχη με τις στρακαστρουκες, τις οποιες και χεζομαι. ε..αυτα! θα τα πουμε μετααα... φιλι μεγαλο πασχαλιατικο και αγκαλια τεραστια ασορτι σε ολους!