Παραμυθουπολη

Saturday, April 23, 2005

ετσι και αλλιως τα ξερουν ολα

ειμαι πατρα απο χτες γιατι σημερα το πρωι δουλεψα (στο σχολειο που ειναι δασκαλα η αδερφη μου) σαν εξωτερικος συνεργατης στο προγραμμα ανακυκλωσης των δημοτικων και φτιαξαμε με τα παιδια μουσικα οργανα με ανακωκλωμενα υλικα.

σκηνικο: εχουμε τελειωσει τη δουλεια, ειμαι στο γραφειο των δασκαλων χαζευω στο νετ και περιμενω την αδερφη μου να τελειωσει το βολευ για να γυρισουμε σπιτι..ανοιγω λοιπον τη σελιδα μου και χαζευω. ανα τακτα χρονικα διαστηματα ερχονται πιτσιρικια και μου μιλανε, ρωτανε τι κανω στον υπολογιστη κτλ..
σκαει μυτη μια μικρη (μιση σφαλιαρα παιδι), κοιταει την οθονη για λιγο και λεει:

- κυρια εσεις ζειτε στην παραμυθουπολη;
- ε.. (χαμογελαω και δεν απανταω)
- ναι κυρια, εκει ζειτε!

απαντησα μετα πως ειναι το ονομα της σελιδας μου στο νετ, αλλα πλεον σιγουρευτηκα.. "πως να κρυφτεις απ' τα παιδια, ετσι και αλλιως τα ξερουν ολα"

καλα μου παιδακια (ναι, σε εσας αναφερομαι) καλο καλο βραδυ, καλη μας νυχτα και ονειρα υπεργλυκα..