Παραμυθουπολη

Tuesday, April 12, 2005

"μοιαζεις και εσυ σαν καλημερα"

δεν ειμαι αυτο που λενε "πρωινος τυπος"... απεχω πολυ απο αυτο. συνηθιζω να ξυπναω τις ωρες που οι αλλοι, οι νορμαλ και καλα, ετοιμαζονται για υπνο. αν εχω κοιμηθει κανα 12ωρο συνεχομενα και στην καλυτερη αλλες 2 ωριτσες στην υπολοιπη μερα, ειμαι μια χαραααα! υπαρχει ομως σε ολο αυτο ενα σημειο λιγο περιεργο..για να ξυπνησω θα πρεπει να γινει θορυβος, να χτυπησει το ακατανομαστο ( το ξυπνμπιπππππ) , κατι θα πρεπει να μου ταραξει τον υπνο δηλαδη, αλλιως θα ξυπναω και θα ξανακοιμαμαι του καλου καιρου ή μεχρι να νιωσω τυψεις οτι κατι ξεχναω, οτι κατι δεν κανω κτλ.

με ολη αυτην την ανουσια παραγραφο στις 10 το πρωι θελω να πω πως ακομα δεν καταλαβα πως ξυπνησα μονη μου μετα απο 6 ωρες, με ενα χαμογελο ΝΑ (με το συμπαθιο) και μαλιστα δεν μπορουσα να ξανακοιμηθω!

δεν ξερω που εισαι, τι κανεις, τι λες και τι σκεφτεσαι παντως "αν ησουν μαζι μου, αλλιως θα ξυπνουσα"

υ.γ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!!!

καλημερα καλα μου παιδακια! θα την παλεψουμε!