Παραμυθουπολη

Sunday, March 27, 2005

"και παλι εμενα δεν μου φτανει"

γυρισα αθηνα και θα μεινω μεχρι τις 9 απριλη (μετα συνεδριο στη θεσνικη, γιουπιιι) !ε..καιρος ηταν να αραξω για λιγο..

χτες στον καφε ηταν αρκετα καλα, αν και δεν ειχε κοσμο. Στο μοντς ειχε 2 κοπελες, μια σερβιτορα και τον μπαρμαν (δυστυχως οχι αυτον που θυμομουν) , αλλα καναμε τεραστια βολτα με το τουτου στη φεγγαραδα!

καθε φορα που ταξιδευω μονη μου σκεφτομαι τοσο πολυ που μετα νομιζω πως το κεφαλι μου θα εκραγει.. σημερα ειχαμε και καθυστερηση...πατρα αθηνα 4 ωρες..να'ναι καλα 2 νεαροι διπλα που εριχναν το ερ κοντισιον στη φαλακρα του παππου μπροστα και αυτος εκλεινε το δικο του!σε καλο να μας βγει...

στο θεμα μας...
μετα απο σκεψη κατεληξα λοιπον: δεν με ενδιαφερουν οι συνηθειες του. η μαμα μου λεει "απο εδω και περα πορευομαστε, οχι οπως τα βρηκαμε" , και αν ολο αυτο ειναι του ματσ στο χερι του ειναι (μεταφορικα και κυριολεκτικα) , ε? ελεγε ενα τραγουδακι η ελευθεριτσα με την σεζαρια και μου καρφωθηκε ο στιχος "και παλι εμενα δεν μου φτανει" ... μωρ λες και ταλαιπωριεμαι αδικα? εκτος και αν το δω σαν το αμερικαν πάι..λετε?
βεβαια εχω τα κοτσια και ομολογω (μπου χα χα..μονο στην παραμυθουπολη μου, κο κο κο) οτι εκεινη την ωρα/ωρες ηθελα να τον φιλησω..αλλα σουτ. μην του το πειτε..

αντε βρε..καλη μας νυχτα, καλη εβδομαδα
(θα ακολουθησει τεχνολογικο ποστ σουρπραηζ)