Παραμυθουπολη

Friday, March 11, 2005

"απ'τα κουμπακια αναμεσα.."

τοκ τοκ..

-ποιος ειναι;
-ε..μπορειτε να μου ανοιξετε;
-ποιος ειναι, τι θελετε;
-εγω ειμαι.. ο Ε . ηρθε η ωρα σου.
-σορρυ αλλα δεν ανοιγω σε αγνωστους.
-τι λες ρε; αγνωστος εγω;;; με ξερεις πολυ καλα..
-λοιπον φιλαρακι..για να μη με πρηζεις ΔΕΝ σου ανοιγω.
-το κακο ειναι πως οταν το παρω αποφαση δεν προκειται να ρωτησω, θα μπω εστω και απο την κλειδαροτρυπα! εξαρτηση λεγεται νομιζω..

δεν ειναι πολυ αστειο οταν νομιζεις πως ελεγχεις τα πραγματα και βλεπεις οτι δεν ειναι τιποτα στο χερι σου; δεν εχω προβλημα με αυτο(και να ειχα;;) .. στο μυαλο μου υπαρχει πολυς χρονος και χωρος για να απλωθει και να παρει τις πραγματικες/ουσιαστικες του διαστασεις! το μονο που με βασανιζει ειναι οτι δεν μου αρεσει το γιουβετσι (?) .. αλλα τωρα που το σκεφτομαι εχω μια ερωτηση.. το γιουβετσι χαλαει; ποσο κραταει εκτος ψυγειου; γιατι αν δεν το φαμε θα πρεπει να το πεταξουμε!

καλη σας μερα καλα μου παιδια! ειμαι στην πατρα και σας στελνω καρναβαλικους χαιρετισμους και προβληματισμους!