Παραμυθουπολη

Thursday, February 24, 2005

ψαξε ψαξε..

θα το βρεις ή δεν θα το βρεις;
σε γενικες γραμμες υπαρχει μια ταξη στα πραγματα μου! μονο δικη μου βεβαια.. δεν ειναι ποτε "στη θεση τους" ειναι στην "θεση μου" (πχ φορτιστης κινητου κατω απο το κρεβατι στη δεξια μερια, χτενα πανω στο γραφειο μπροστα απο τα ηχεια, φακοι επαφης στην βιβλιοθηκη). μπορω με κλειστα ματια να σου βρω το σιντι που θελεις, την κρεμα χεριων και το βιβλιο που θα μου ζητησεις.
ΑΛΛΑ
εδω και μια εβδομαδα χανω συνεχως πραγματα. αυτο που με ανησυχει ειναι οτι δεν εχει ερθει η μαμα μου (ωστε να τα βαλει στην θεση τους, γκρρρρ) αλλα ουτε ταξιδι ειχα παει με αυτα που εχασα, ωστε να τα αφησω να διακοπισουν λιγο παραπανω...
γουόντιντ:
-το σιντι της Σοφιας Παπαζογλου
-μια μπλουζα μαυρη, ζιβαγκο, με ενα κεντητο λουλουδι στο μανικι κατω κατω
-ενα φιλμ που δεν εχει εμφανιστει ακομα(και με τις δυο εννοιες)
-μια μαυρη τσαντα (σοβαρες πηγες την θελουν να διακοπιζει με την μπλουζα)
-ενα σετ χορδες, 11αρες, σαν αυτες που μου ειχε παρει ο Σταυρος
-τα αυγα και τα πασχαλια (ναι απο τωρα)
ξερω οτι κανεις δεν μπορει να βοηθησει στο προβλημα μου!!
μπας ομως και ξερετε συνταγη για φανουροπιτα;;;
αληθεια παιζει να την πουλαν στα σουπερ μαρκετ; (γιου νοου, θελει μονο ψησιμο)..οκ οκ αστειακι ;)