Παραμυθουπολη

Saturday, February 19, 2005

ενα παραμυθακι και μετα νανακια μας...


τον ξερουμε ολοι τον πινοκιο? αυτος καλε...που ελεγε ψεματα και μεγαλωνε η μυτη του. ηταν και απο ξυλο, και ειχε και μια καλη νεράιδα, και ενα ζουζουνι/σκαθαρι με κουστουμι και αμα λαχει ταξιδεψε και μεσα στο στομα μια φαλαινας (και οχι με καταΡΑμαν που ελεγε και ο μαθητης μου ο Σταυρος)! στο τελος λοιπον ο πινοκιο καταλαβε τα λαθη/παθη του και εγινε κανονικος ανθρωπος και εζησε με τον ξυλουργο τσεπετο( ξηγημενος και αυτος)! τελος οκ, παραμυθι οκ, ολα οκ!!!
χμ..εχω πει οτι ειμαι και παραμυθας;
ΠΡΟΣΟΧΗ: παρεξηγεται συνεχεια και πριν ξεκινησετε να κανετε ασκοπες σκεψεις σας λεω πως ειναι επαγγελμα (γιου νοου, μπρινκς μανεη). καποιες φορες το εχω κανει σε σχολεια.. ποτε μα ποτε δεν ειπα "τετοια" παραμυθια.. αυτα τα "ηθικο διδαγμα και ολα οκ"! ειδικα ομως αυτον το τυπο με την ξυλινη μυτη που αυξομειωνεται, δεν νομιζω πως θα τον πω ποτε, ουτε σε περιπτωσεις αναγκης (βλεπε Ν.Π.Π.Α.Κ.)
δεν ειναι απιστευτα αθλιο να προσπαθω να διδαξω κατι στα παιδια που εγω ακομα δεν λεω να παρω χαμπαρι;;;!!!και καπου εδω..(λιγο πριν σπασουν τα νευρα σας) εφτασα σε αυτο που ηθελα να πω οταν πατησα το κουμπακι : create post!
ειπα ενα ψεμα και ντρεπομαι πολυ! παρα πολυ. οχι γιατι το ειπα...προς Θεου! αλλα επειδη τωρα δεν μπορω να το παρω πισω. εεε..δεν θελω να το παρω πισω ακριβως. απλα θελω να πω πως μπορει τωρα να μην αλλα ευχομαι να...! και το ευχομαι καθε φορα που σε βλεπω, ετσι οπως σε βλεπω, καθε φορα που με κανεις και γελαω, καθε φορα που προσπαθω να ερθω κοντα και κατι με παιρνει πισω, καθε φορα που παρεξηγεις τι λεω και πρεπει μετα να εξηγω και ολες τις φορες που με αφηνεις να μπω στον κοσμο σου.
εγω αυτο το εργο το εχω ξαναδει.. αν ειμαι τυχερη (ή ατυχη γιατι ακομα δεν εμαθα) θα "παιρνω ο,τι μου δινεις" και θα μου φτανουν. θα δενομαι, θα δινομαι και καπου προς το τελος* θα σου γραψω και ενα τραγουδακι, ετσι για το γκραντ φιναλε!
μωρε να...στο ζηταω εδω! μηπως εχεις καλυτερο φιναλε; μηπως, λεω μηπως μπορεις να μου αποδειξεις οτι αυτη την φορα ΔΕΝ κανω λαθος; και ορκιζομαι..οχι τραγουδι, αλλα ολοκληρος δισκος για παρτη σου!
* τελος = οταν ολο αυτο δεν θα σου λεει τιποτα πια, αλλα δεν θα εχεις τα μουτρα να μου το πεις και θα πεταξεις ενα "μια, δυο τρεις φορες πλακα, φτανει" με μια φατσα χλευασμου διπλα, να καλυψει τα ακαλυπτα!
καλη μας νυχτα, ονειρα υπεργλυκα