Παραμυθουπολη

Sunday, February 13, 2005

μγοοδμ

Μιλησε Για Ολα Οσα Δεν Μπορεις


ποσες φορες ηθελες να πεις κατι και δεν το ειπες. εκλεισες αποτομα το στομα, φυλακιζοντας την τελευταια ανασα..
μπορει να ειπες κατι αλλο. κατι ανουσιο, ή απλα να χαμογελασες και να το αφησες να περασει..

"μου λειπεις"
"συγγνωμη, η θεση ειναι πιασμενη απο εναν απιαστο"
"κανε με να θελω"
"θες να γινεις ο "λογος" μου?"
"ηθελα να σε παρω αλλα ντραπηκα"
"θελω να ερθω να σε δω, αλλα τι θα σκεφτεις;"
"ολα αυτα μου φαινονται ψευτικα, λυπαμαι"
"κανω πλακα"
"δεν κανω πλακα"
"και τι δεν θα εδινα να καταλαβαινες, δεν μπορω να εξηγω"
"αν ειναι να φυγεις, μην ερθεις"
"εγω ειμαι εδω. μονο που πρεπει να με δεις"

για ολα αυτα που αφησαν να περασουν!

μια μεγαλη μεγαλη καληνυχτα σε ολους! ειδικα ομως σε εναν φιλο που ειναι μακρια :)
ονειρα υπεργλυκα