Παραμυθουπολη

Monday, January 17, 2005

σηκωθηκα απο το κρεβατι..

για να το κανω εγω αυτο σημαινει πως τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα!
σκεφτομουν την φιλη μου την Α. χωρισε χτες μετα απο εναμιση χρονο σχεσης με εναν ανθρωπο που τη χτυπουσε. και ολο αυτα γιατι;.. γιατι καθε φορα που εκανε την χοντραδα του την πηγαινε μετα σε σπα, σε ονειρεμενα μερη, της εκανε και κανα δωρο και μετα ολα μελι γαλα...(μεχρι την επομενη φυσικα)!και η καημενη εκλαιγε ολο το πρωι στον ωμο μου, ενω εγω απο μεσα χαιρομουν που επιτελους την (και το τονιζω αυτο) χωρισε!
μια τετοια σχεση ειπα δεν την θελω.. καλυτερα μονη μου.και ειλικρινα το εννοω...
απλα δεν ξερω σαν ποια σχεση θελω..αυτο με προβληματιζει.
ηρθε στο καπακι και η κουβεντα με ενα φιλο..ειπαμε μικρος ο κοσμος αλλα οχι ετσι! ιδιο προβλημα, ιδια αιτια χωρισμου.μονο που αυτος μετανοιωσε..
ετσι περασαν ολα απο μπροστα μου!ανασες, γελια, χαμογελα, αγκαλιες, παιχνιδι με τα χερια, ταξιδια..ολα!τα ειδα ολα σαν ταινια.βουρκωσα και φοβομουν να κλεισω τα βλεφαρα μηπως και τρεξει το δακρυ..
ο χρονος γιατρευει λενε..και εγω ειμαι καλα! τοτε γιατι κλαιω; επειδη ειμαι μονη; ή επειδη δεν ειμαι Η μονη; ενιωσα το μαξιλαρι να ποτιζει! σηκωθηκα και ανοιξα υπολογιστη..
ειναι απιστευτο πως ορισμενα πραγματα καρφωνονται στην μνημη και μπερδευονται στο κουβαρι!οχι..δεν εχει παραμυθι σημερα. τα παραμυθια αλλου...οχι εδω!μονο για σημερα η παραμυθουπολη θα παραμεινει κλειστη λογω αναμνησεων.
υ.γ δεν ξαναδιαβασα το κειμενο.αν το ξαναδιαβασα μαλλον δεν θα το δημοσιευα!δεν διορθωσα συντακτικα ή ορθογραφικα λαθη.συγγνωμη..αλλα πρεπει να βγει ολο αυτο απο μεσα μου.