Παραμυθουπολη

Saturday, January 08, 2005

"απο δευτερα...αστα"

παντα οταν τελειωνουν οι διακοπες με πιανει αυτο το "πρεπει να οργανωθω"!
επειδη φετος δεν πηρα οργανωτηρι σημειωνω στο μυαλο μου τι πρεπει να κανω..και μονο στην ιδεα αγχωθηκα!
απο δευτερα λοιπον..
- να βγω γυρα στην αθηνα να παρω τα βιβλια για τη σχολη γιατι αρχιζει η εξεταστικη και εγω οχι μονο υλη δεν εχω αλλα ουτε καν σημειωσεις και βιβλια!
- να φτιαξω τα ρουχα και τα υπολοιπα πραγματα που φερνω απο τις διακοπες μου
- να κανω εναν καθαρισμο του υπολογιστη και να περασω και καποια νεα τραγουδακια (περιπου 200) που θα πρεπει να οργανωσω σε φακελους, να συνδεσω την καονουργια μου καμερα,χεχεχε
- να ετοιμασω μαθημα και τεστ για τα δυο ιδιαιτερα που κανω
- να φτιαξω ενα κειμενο για ενα συνεδριο μεχρι τις 15
- να φτιαξω βιογραφικο, (το παλευω μηνες)
- να γραψω κατι κειμενακια για την καλοκαιρινη μου δουλιτσα..
- να παω να δω τα παιδακια μου στο νοσοκομειο που εχω να τα δω τρεις εβδομαδες!
σπαω το κεφαλι μου να δω τι αλλο εχω να κανω...
εκτος απο καποιες εξοδους γιατι θελω να δω καλους φιλους!
οκ!νομιζω πως αγχωθηκα αρκετα και δεν ψαχνω να θυμηθω τι αλλο ειχα πει να ΜΗΝ ξεχασω!!!
αντε...με το καλο!