Παραμυθουπολη

Sunday, January 30, 2005

time for date??? μπαρντον??

οκ...κανεις το λαθος και δεχεσαι να βγεις για καφε (που δεν πινω) με παλιο συμμαθητη που βρισκεις τυχαια στα Κτελια! γενικα εισαι πολυ χαρουμενη αυτες τις μερες..εχεις και ενα ωραιοτατο λαρτζ χαμογελο και σκεφτεσαι..."ελα μωρε, ενας καφες ειναι. τι παει να πει οτι εχεις να τον δεις απο τις Πανελληνιες; "

ημερα : Παρασκευη
ωρα : 21:00

λοιπον...αφου θα βγω που θα βγω τουλαχιστον να "το" βοηθησω για να περασω ωραια!καυτο μπανιο, αφρολουτρο νταβ, σαμπουαν οργκανιξ μωβ, μασκα μαλλιων λορεαλ (γιατι μου αξιζει), μαυρο παντελονι, μαυρη μπλουζα και ενα καφε-μπεζ πλεκτο φουλαρι στο λαιμο, μαλλια ισωμενα και ενα ανεπαισθητο μακιγιαζ ισα ισα για να κρυψει ενα σπυρακι ακρως εκνευριστικο και επωδυνο!

οκ μεταλλαξη τελος...το τερας εγινε πενταμορφη (θα'θελε τελος παντων σε δικια μου βερσιον του παραμυθιου)

ωρα : 21:55
τοπος : εξω απο το σπιτι μου..

"οχι ρε πουφτη!βρεχει γαμωτο..τζαμπα το μαλλι!και τωρα δηλαδη που ειναι; αφου εκανε αναπαντητη να κατεβω.πρεπει να κραταω και ομπρελα!και τι τουτου εχει δεν ξερω..σκατα!"
να τος! σκαει μυτη με οπελ βεκτρα λαστ εντισιον. κλεινω την ομπρελα/φονικο οπλο και μπαινω!χαιρεταω καθοτι ευγενικος ανθρωπος και σκουπιζω τα γυαλια απο τις ψιχαλιτσες!σβηνει αλαρμια και ξεκιναει!
μπίτια ακουγονται απο τα (ακριβα) ηχεια του και αυτος αρχιζει να λεει για τα δερματινα καθισματα, τα ξυλα τριανταφυλλιας (μπορει και ροδακινιας δεν το συγκρατησα), τα θερμενομενα καθισματα κτλ κτλ..
οπως εστρωσες θα κοιμηθεις σκεφτηκα και φοβομουν να γυρισω να τον κοιταξω γιατι νομιζα οτι θα δω τον μπαμπα μου (με μπερδευε το ιδιο αμαξι μαλλον)!

ωρα : 22:40

αφου ειχαμε πει ολα τα νεα μας (?) χαζευαμε εξω απο τα παραθυρα το λιμανι στην Μαρινα.οκ...βαρεθηκα!να παω σπιτι μου τωρα;

"-τι οργανα ειπαμε παιζεις;...α!μαλιστα.οοολα αυτα ε; μπραβο μπραβο!εγω ειχα ξεκινησει καποτε κιθαρα αλλα σταματησα, αυτο δεν θα μου το συγχωρεσω ποτε.
χμ...ωραια!και ασχολεισαι καιρο; ωραια ωραια! τι ταξη ειπαμε εχεις; αχ ναι βρε!συγγνωμη..νηπιαγωγος, ωραια δουλεια, καθεστε ολη την ωρα.εγω δεν τα αντεχω τα παιδια"

μαλλον εκει ηταν που αποτελειωθηκα!οκ..το παραδεχομαι!!!προτιμω ολοκληρο πσκ με πυζαμες και κουβερτα με τον φοβο να ξεχασω τον προφορικο λογο παρα αυτο το χάλι!

ωρα : 23:20

-μωρε δεν παμε σιγα σιγα;κρυωσα λιγο. (και βαρεθηκα πολυ!!!)
-δεν παμε να περπατησουμε στον μολο;

ανοιγουμε ομπρελες/φονικα οπλα και ετοιμαζομαστε για την εξοδο!ερχεται πιο κοντα μου και περπαταμε διπλα διπλα.αρχιζει και μιλαει αλλα δεν τον προσεχω.βλεπω ενα παραθυρο σε ενα γιοτ με αναμμενη λαμπα. εγω γιατι δεν ειμαι εκει;;; αστο...εχω απειρες απαντησεις!

- συμφωνεις;
-εε...ναι ναι βεβαια! (μακαρι και να ηξερα σε τι συμφωνησα και μαλιστα με τοσο παθος)

το μαρτυριο δεν κρατησε πολυ ακομα. με πηγε σπιτι στο καπακι, αφου ευγενικα αρνηθηκα την προταση για ποτο.

-να τα πουμε ετσι;οποτε θελεις παρε τηλεφωνο.
-εγινε, καληνυχτα!

ε!δες δεν εγινε και τιποτα σοβαρο! διαβαζω αλλη μια το χαρτι που ειναι στο πορτοφολι μου και ξαναφοραω το τεραστιο χαμογελο μου..

καλη μας νυχτα, ονειρα υπεργλυκα!