Παραμυθουπολη

Sunday, January 23, 2005

η Κυρια της ταξης!!!

Ζάκυνθος, 13/7/2004 (Θερινη σχολη παραμυθαδων)

-Κυρια ξερετε ποια ειναι η Θεα;
-Ποια Θεα αστερακι μου; Την Ηρα εννοεις;
-Οχι κυρια..την Θεα, την γυναικα του Θεου;....
-Ελεαννα μου, ο Θεος δεν ειχε γυναικα..
-Αχ, δεν καταλαβαινετε!εννοω πως ο Θεος ειναι ο Χατζηνιαννης και η Θεα ειστε εσεις!

για τα αστερακια μου μπορω να γραφω ωρες!νιωθω πολυ τυχερη που κανω αυτο που αγαπαω!ετσι αυριο αρχιζω πρακτικη σε νηπιαγωγειο της αθηνας ,για 2 εβδομαδες καθε μερα. αν και πιστευω πως στην δουλεια μου ειμαι παρα πολυ καλη (ναι ειμαι ψωνιο, ή μαλλον ψωνισμενη!) εχω αγχωθει για την πρωτη μερα.καινουργια παιδακια, καινουργιος χωρος, καινουργια ομαδα!ολο καινουργια..ο μεγαλυτερος φοβος μου ειναι να μπορεσω να δωσω οοολα αυτα που εχω κουραστει για να μαθω.

καντε μια ευχη ολοι (μαζι με μενα) να παει καλα η πρωτη μερα και να με συμπαθησουν!


υ.γ μετα απο δυο μερες με πυζαμες, αρωματικα τσαγια, κουβερτες και απελπιστικη ηρεμια εχω να καταγγειλω πως ειναι αδικο να μην ανανεωνετε τα μπλογκς σας το ΣΚ. βαρεθηκα να βγαινουν οι ιδιοι χιλιοδιαβασμενοι τιτλοι! οκ..φιλος μου ειναι ο αργυρης και συμμεριζομαι τον πυρετο του αλλα..γραψε και κατι βρε παιδι!και η αννα δεν λεω, εγραψε ενα παραμυθακι.χμ..λες να μου παρει τη δουλεια;;;χαχα!αλλα στην τελικη εγω πινω λουξ και χεστηκα αν πινουν κοκα κολα στην Σερβια!!
αστειευομαι φυσικα :-)
καλη εβδομαδα σε ολους!!!