Παραμυθουπολη

Friday, February 18, 2005

τικ τακ!

με τον χρονο ποτε δεν τα πηγαινα καλα. δεν φοραω ρολόι εδω και χρονια(πολλα πολλα)! ισως μερικοι θα εχετε προσεξει οτι ουτε αυτος τα παει καλα μαζι μου. τη μια φορα που πηγα να ρυθμισω την ωρα στην Παραμυθουπολη δεν μου εκανε τη χαρη. δεν εσκασα φυσικα.. δεν εχει καμια σημασια για μενα αν την ωρα που ποσταρα βλεπαμε τον ηλιο εμεις ή οι φιλοι μας στην αστραλια :p !
το θεμα ειναι πως ο χρονος κυλαει. καποιες φορες γρηγορα και αλλες αργα, συνηθως αντιθετα απο τις προτιμησεις μας.
στο οτι δεν γυριζει πισω δεν θα σταθω, δεν μας παιρνει!
εχω αρκετες ωρες που παιζω μουσικη, τοσες ωρες που και εγω αλλα...και οι φιλοι μας στην αστραλια ειδαμε τον ηλιο ;)
"να ειμαι εγω τα χερια και εσυ το πιανο"



καλο και μελωδικο ξημερωμα σε ολους (κοντα ή μακρια) ...