Παραμυθουπολη

Monday, March 07, 2005

Τα περασαμε ομορφα ή ειμαστε για τα καρναβαλια;;;

Ειμαι σε διλλημα για τον τιτλο του ποστιού (κατά του τοστιού)..

Χτες λοιπον εκαμα παρτυ μασκε! Για οσους η μνημη δεν τους βοηθαει υπενθυμιζω ότι ντυθηκα καλικαΔαροΘ και μαλιστα με μεγαλη (?) επιτυχια! Ειχε που λετε την τιμητικης της η μαρια ντολορες (γνωστο λατιν ασμα) , τα ποτα και οι μασκαραδες! Όλα μία ομορφιά! Ε..χμ…( μην το παρετε προσωπικα) αλλα εσεις που ειστε από την αθηνα αφενος κουραζεστε με την πρωτη γυροβολια και αφετερου πινετε παααρα πολύ! εγω με μια 7 ποτηρια νερο και μια πορτοκαλαδα ειχα πιο πολύ κεφι για χορο από εσας και στανταρ στομαχι σε καλυτερη κατασταση!
Ενιγουέι τα περασαμε ομορφα, ειδαμε και ωραιους ανθρωπους (Τζιζους χελπ ας) και γουσταραμε τρελα (αν και με χτυπημενο ποδι) !

Ειμαι λοιπον αυτές τις μερες σε φαση τζονσονς (= όχι πια δακρυα)
Όχι μονο για το μασκαρεμα, ετσι και αλλιως αρκετες φορες κανω τον καραγκιοζη! Δεν ξερω καλα μου παιδια..εχω ένα ηλιθιο χαμογελο ολη την ωρα..και γελαω με το παραμικρο! αφηστε που με επιασα στις 4:30 το πρωι σε καποιο στενο της Νεας Σμυρνης να τραγουδαω/ουρλιαζω «μα όταν ειμαι αγαπη μου μαζι σου στην αυλη του παραδεισου καπου αναμεσα στα αστερια» κουτουλου!!! Αυτό μεταξυ μας δεν είναι καλο σημαδι..τα πραγματα θα είναι poly σοβαρα αν τραγουδησω «για σενα αλητη μου και παλι αποψε κλειστηκα στο σπιτι μου»! χαχα

Κανονιζω και ταξιδακια…στις 10,11,12,13 και 14 θα ειμαι πατρα , για να δω και τους δικους μου..ΚΑΙ στις 19, 20 και 21 θα βρισκομαι θεσνικη για να διακοπισω λιγακι παρεα με τον αζορ μου..χεχε και ας μην με πιστευει ο θανουληζζζ ;)

καλη σας νυχτα, τσιν!