Παραμυθουπολη

Sunday, February 27, 2005

χωρις νοημα (οχι το οριτζιναλ)

ποσα χιλιομετρα ειναι; δεν καθισα να τα μετρησω κιολας; πολλα ε;
κανε πως δεν βλεπεις...
και τωρα γιατι το ακουω αυτο; για να θυμαμαι;
"ποτε μην περασουν ξανα τα χερια σου απο τα μαλλια μου"
εκνευριστηκες οι διαφημισεις στο ραδιοφωνο..ειδικα αυτες απο τα τσαμπο! με την εκνευριστηκη χορωδια, τους ηλικιους στιχους.οχι οχι....οχι την διαφημιση που βαζουν για τις αποκριες! ειναι η πιο αθλια!
ε...οι αντρες που λενε πως δεν νοιαζονται για εμφανιση που βρισκονται? σε μια αλλη χωρα?? σε μια μυστικη χωρα??? σε μια ανυπαρκτη χωρα???? ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ : μια κουτα χαρτομαντηλα και ενα ντιβιντι της επιλογης σας απο τα λόου πράις!
τι να ντυθω εγω φετος; και ετσι μια χαρα εισαι.. μΙα ομορφιΑ!
να ντυθω μηλο? μου παει..χοντρο, στρογγυλο και κοκκινο. αν το δεις απο καταλληλη οπτικη γωνια μπορει να σου φανει και σαν καρδια.
α!και οταν ο γιαννης ηταν χαλια..πηγαινα με τις μυτες να τον διαβασω..μπας και τον ενοχλησω!
ρε...ποιος μα***ας εβγαλε βρωμα οτι ειμαι γλυκια? εγω? ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ!
αυτο στο ματι ειναι κριθαρακι? ποναει ρε..ασε που εχει γινει τουμπανο!και μην μπερδευεσαι εγω παιζω νταουλι! μην λεμε παλι τα ιδια... ανακυκλωση τελος!
η κυριακη ειναι νεκρη μερα.. δικιο εχεις. οπως η ωρα 11 ( το βραδυ)....αργα για να βγεις..νωρις για να κοιμηθεις.
μπας και πρεπει να παω κανα ταξιδακι? αργυρη ποσες μερες εχω στην ιδια πολη? μου επιτρεπετε να πηγαινω εγω...δεν θα λειψω και σε κανεναν ουτως ή αλλως! (ωραια εκφραση αυτη...δινει κυρος! σαν το "εκ νεου" ενα πρα(γ)μα!)
γειααααααααα!!!!!!!!