Παραμυθουπολη

Thursday, March 17, 2005

νο ντριμς φορ μι πλιζ!

δεν βλεπω ονειρα..ε...οκ το διορθωνω ----> δεν τα θυμαμαι λοιπον απο τοτε που ημουν γυμνασιο περιπου. Σπανια θυμαμαι το πρωι τι ειδα και συνηθως αυτο με επηρεαζει πολυ και ισως για πολλες μερες! στο θεμα μας : ειδα ονειρο χτες, (βλεπε: ελλη πασπαλα- το δακρυ) δηλαδη χεσε μεσα πολυχρονη (αληθεια τον ξερει κανεις αυτον;)...

συνεχιζω...με αφορμη το ονειρο ειπα να σας πω πως εχει βγει το ονειρα υπεργλυκα που με "χαρακτηριζει"! Οταν περασα αθηνα και ετοιμαζα τα πραγματα για να μετακομισω η κολλητη μου, που εκεινο τον χρονο θα εμενε πατρα μου εφτιαχνε ενα δωρο 3 μερες χωρις να μου πει τι ηταν. Το βραδυ πριν φυγω μου εστειλε μηνυμα: "θα περασω αυριο να σε χαιρετησω και να σου αφησω το δωρο σου..φιλη μου, σου υποσχομαι εκει μακρια να εχεις ονειρα υπεργλυκα, και ας μην τα θυμασαι"! το κεντημενο μαξιλαρι μου λοιπον (!) εχει πανω τον μικυ που κραταει ενα κερακι, κανει με το χερι του σσσσ και εχει γυρω γυρω αστερακια!απο τα καλυτερα δωρα που μου εχουν κανει!

απο τοτε λοιπον λεω ονειρα υπεργλυκα σε ολους..
αυτααα!!!

εχω καποιες μερουλες να γραψω και εχω να πω καποια παματακια (που λεει και ο Κωνσταντινος)!

1) το καρναβαλι καλο ηταν (μαλλον) ! δεν κυκλοφορησα πολυ και ειδικα οταν δεν συμμετεχω στην παρελαση δεν μου λεει και πολλα. βασικα κατεβηκα για να δω τους δικους μου και καλους φιλους πιο πολυ. του χρονου αν ειμαι καλα λεω να ανεβω βορεια να δω και και κατιτις διαφορετικο!

2) η ωρα στην παραμυθουπολη δεν θελει να ρυθμιστει..δευτερη αποτυχημενη προσπαθεια!

3) ποτε δεν ειναι αργα..ειπαμε κραταω αυτα που θελω. αν και πιστευω ακομα οτι οταν θες να δεις καποιον δεν σε σταματει τιποτα. ε..πως αλλιως;

4) εχω παρει πολλες αποφασεις και πιστευω πως ειναι ωρα για αλλαγες(εδω οποιος θελει μπορει να γελασει, οχι..μην ντρεπεστε, δεν παρεξηγω)...εν καιρω θα δουμε!αρχιζω με ενα ταξιδακι ΣΚΔ στη θεσνικη και βλεπουμε..

5) περαστικα στο φιλο αρκουδο που μας αρρωστηκε και τον χασαμε λιγακι..τεηκ κεαρ εκει στα δαση, εχει υπουλο κλιμα, ειδικα στα ξεφωτα!

6) σημερα ηρθε σπιτι ενας φιλος που αγαπαω πολυ...ο πιο ευθραστος ανθρωπος που ξερω, σαν να ειναι απο γυαλι. παιξαμε μουσικη, μιλησαμε, γελασαμε και το καλυτερο μου: σχεδιασαμε εκδρομες! ουφ...ωραια ζωη!

παω να την πεσω..η ωρα ειναι 2:28 και το πρωι εχω νηπιαγωγειο!
καλη μας νυχτα..ονειρα υπεργλυκα!