Παραμυθουπολη

Sunday, April 03, 2005

ερωτηματα..

τρωω φρικες ,οπως ολοι μας λιγο ή πολυ. ευτυχως ειναι συντομες..ειμαι καλα και παλι, με τεραστιο χαμογελο. σε αυτο βοηθησε ο γιαννης ;) και η πολυ καλη χτεσινη παρεα για ντιβιντιά.

τελευταια σκεφτομαι πολυ, ουτε στις πανελληνιες τοσο. ειμαι λιγακι προβληματισμενη, ηρθε και το προχτεσινο μαλακομπουκωμα και χαιρετησα! και ρωταω τωρα εγω..

να παω θεσνικη 9 και 10 ή δεν ειναι καλη ιδεα, και αν παω σε ποιον να μεινω ε?
το συνεδριο θα ειναι καλο ή μαπα;
εγω αν ειμαι θεσνικη και βγω για κιθαροβραδυα το σαββατο, θα παω το πρωι στο συνεδριο;
αυριο να παω στον μαλαμα;
οταν μιλησαμε καταλαβες οτι μιλουσα για εμας;
γενικα καταλαβαινεις και τιποτα;
αληθεια αυτοι που με διαβαζουν, γιατι με διαβαζουν;
αφου προφανως δεν καταλαβαινουν (οπως λεει και μια ψυχη: εδω δεν σε καταλαβαινουμε εμεις που σε ξερουμε , που να σε καταλαβουν αλλοι;).
σε αυτον τον περιεργο αραγε τι να πεις και τι να εξηγησεις;
ο ζακι θα ερθει ελλαδα το καλοκαιρι;
θα προλαβω να κανω τις εργασιουλες για αυριο;
εσυ θελεις;
τι να φαω που πειναω;
ο αλλος μιλουσε σοβορα οταν του εκανα πλακα ή απο ευγενεια τα ειπε;
αυτος ποσο καιρο ακομα θα τα εχει με αυτη;

κουραστηκα και μονο που τις εγραψα. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ. ή μαλλον κατι ξερω, δεν ειμαι τοσο ασχετη...θα φαω αβγα.

καλο μεσημερι καλα μου παιδακια!!!
ολα ειναι παραμυθενια και παλι στην παραμυθουπολη μου... ;)