Παραμυθουπολη

Monday, March 28, 2005

εγω και το κινητο μου, το κινητο μου και εγω

μου αρεσει παρα πολυ να εξηγω τον τροπο που σκεφτομαι..οταν φυσικα ο "αλλος", οποιος, δεν τον καταλαβαινει, ετσι ωστε να του δειξω οτι ειναι απλουστατος!

στην εποχη μας ολοι εχουμε απο ενα κινητο και καλως ή κακως ασχολουμαστε με το ρημαδι. χτυπαει δε χτυπαει το εχεις στο νου σου. "το πηρα;" το ξεχασα;", "που το ειχα τελευταια φορα;" "με πηρε;", "απαντησε;" ..

θα το παω πιο προσωπικα τωρα...εγω λοιπον εχω ενα νοκια (γιες, κονεκτινγκ πιπολ) 2100. για οσους δεν σκαμπαζουν, ειναι χωρις καμερα, χωρις φωτογραφικη μηχανη, με ασπρομαυρη οθονη και το χειροτερο...χωρις πολυφωνικους ηχους! το εχω 2.5 χρονια και τωρα μαλλον θα αναγκαστω να το αλλαξω γιατι αυτο τα εφαγε τα ψωμια του απο οτι φαινεται. κολλαει συνεχεια, κλεινει μονο του, δειχνει πως το εχω κλειστο και η τελευταια παθηση που ανακαλυψα σημερα..δεν λειτουργει η δονηση. μια χαρα δηλαδη..για μοστρα το εχω!καμια προταση για κινητο με μενου ηλιθιων???

και παω στο ζουμι..το δικο μου ειναι σχεδον παντα στο διακριτικο (προφιλ "ηρεμια") ή στο αθορυβο (προφιλ "Σσσ") που σημαινει το ακουω δεν το ακουω. με αυτον τον τροπο λοιπον αν θελω να με απασχολησει ή να μου αποσπασει την προσοχη του δινω εγω το δικαιωμα...(που φτασαμε; δικαιωματα το ρημαδι;;;;;;!!!!!!!!)

και συνεχιζω να πλησιαζω πιο πολυ στο ζουμι... Για μενα ειναι το πιο απλο πραγμα να σου δωσω το νουμερο του κινητου μου. ΓΙΑΤΙ; γιατι εγω θα αποφασισω ποτε θελω να με παρεις, ποτε να μου στειλεις μηνυμα ή ο,τι βρε αδερφε!δεν σου δινω και τα κλειδια του σπιτιου μου! αλλιως δεν θα το βρεις ανοιχτο, ή δεν θα το δω εκεινη την ωρα που δεν θελω να το δω. Ισως το δω αναγκαστικα, αλλα πιθανοτερο ειναι να σου απαντησω μετα..δεν χαλασε και ο κοσμος αν σου πω 2 ωρες αργοτερα οτι ημουν στη σχολη, εφαγα, χαζεψα στο ιντερνετ, επαιξα κιθαρα και τωρα ποναει η κοιλια μου γιατι εφαγα αρακα το μεσημερι και με πειραζει στο στομαχι! αντερστάντ;

τωρα αμα λαχει και στειλω εγω ή σε παρω εγω μην αγχωθεις! ΔΕΝ στην πεφτω! προφανως κατι σκεφτηκα εκεινη την ωρα και σε θυμηθηκα ή ακουσα ενα τραγουδι που σε θυμησε ή βαριομουνα ελεεινα και ηθελα να δω τι κανεις ή πιο γουαου ηθελα να γελασουμε μαζι με την μαλακια που σκεφτηκα (ακομα απορω πως απο μαρτη σε δεκεμβρη μετρησα 7 και εκανα τον Τζιζους εφταμηνητικο) ..
SOSαρα : μηνυματα που δεν εχουν ερωτηματικο πιθανο να θελουν απαντηση, ΑΛΛΑ αν ειναι να πεις μπαρουφα αστο..μην χαλιομαστε αδικα!

το θεμα ειναι ενα και ειναι απλουστατο : το κινητο, τις περισσοτερες φορες μειωνει τις αποστασεις (ολων των ειδων) και αυτο του το αναγνωριζω! ε.. η ευκολη επικοινωνια στις μερες μας καλο δεν ειναι; τωρα αν ειναι καθημερινη/συχνη/του ματσ και σε κουραζει..τι να πω; μειωσε το. οχι τιποτα αλλο, φωναζουν οι επιδτημονες οτι θεριζει η ακτινοβολια ;p !

φυσικα προκαλει και προβληματα του τυπου "η κληση σας προωθειται" (τυπου:μας εστειλε τωρα) οπου προωθουμαστε στο υπερπεραν μετα το πεμπτο τουτ , "ο συνδρομητης δεν ειναι διαθεσιμος" (τυπου: ΤΙ ειπες μωρη βρωμα, που ξερεις εσυ αν ειναι ή αν δεν ειναι διαθεσιμος καλυτερα απο μενα;") οπου αν την βρεις πουθενα αυτη την κυριουλα, την μπουζουριαζεις στο ξυλο με απιστευτη ανεση και χαρη και... τελος "ο συνδρομητης που καλεσατε εχει το τηλεφωνο απενεργοποιημενο" (τυπου: την γαμησαμε) οπου αναρωτιεσαι ευλογα σε ποια υπογα βγαζει τα ματια του και δεν εχει σημα γαμωτο;

περα απο την πλακα, εχω βγαλει και την γλωσσα του εσεμές (κατα το γλωσσα του σωματος) ! καταλαβαινετε οτι δεν μπορω να την αναλυσω τωρα γιατι φοβαμαι οτι θα μου κλεψουν την ερευνα μου και δεν εχω κανει και "απαυτή" της ιδιοκτησιας μου (γελαμε τωρα, γελαμε) .. μπορω ομως να σας αφιερωσω λιγο απο το χρονο μου με προσωπικα μηνυμα ωστε να σας απαντησω στα προβληματα σας!
λεω ομως βασικες υποπτες ατακες..
α) δεν ειχα καρτα (ποσο ακομα θα πιανει αυτη;)
β) δεν ειχα μπαταρια (ειμαι σιγουρη πως η μπαταρια σου ειναι ηλιθιου και εσυ ο ηλιθιος)
γ) εμπλεξα,θα σε παρω αυριο. καληνυχτα (καλα, μη ορκιζεσαι)

επισης μηνυμα που περιεχει λιγοτερες απο 10 λεξεις, πανω απο τρεις τελειες και τις λεξεις "γεια, οχι, μην, εγω" ειναι ακρως ξενερωτικο και δεν αξιζει τα 0.9 λεπτα απαντησης!

αυτα καλα μου παιδακια! δεν θα πω αλλα..τελικα δεν σκεφτομαι απλουστατα;;;

αντε καλη μας νυχτα, ονειρα υπεργλυκα..