Παραμυθουπολη

Thursday, April 07, 2005

γρηγορα γρηγορα...

τρεχω να προλαβω το εξπρες των 3 για πατρα (Estarian ειμαι απο την πατρα, μπορει να εχεις δικιο σε αυτα που λες, επετρεψε μου ομως να εχω μια "διαφορετικη" γνωμη για την πολη που μεγαλωσα :) , ε?) ενιγουέι το βραδυ εχω ραντεβου στις 8 στην π.ολγας (μην αργησετε τερατα) για να παμε σε μια εκθεση φωτογραφιας, γιουπι! γυρναω αυριο βραδυ αθηνα για να φυγω για θεσσαλονικη σαββατο πρωι και να μεινω μεχρι δευτερα! ατα!

λοιπον σας εχω και φρεσκα νεα(κουτσομπολιο) απο τα παιδακια μου στο νηπιαγωγειο! εχουμε βεντετα γιατι η ραμονα δεν εχει φιλη την βανεσσα, γιατι η βαννεσα θελει να παντρευτει τον αδερφο της και η ραμονα δεν την θελει για νυφη της, ουφ! επισης ο νικολας δεν παιζει με τον νικο γιατι ο νικος ειναι αρρωστος. ο κωνσταντινος παλι (αχ..θα τον κλεψω) μετα το πασχα δεν θα ξαναρθει σχολειο. ουφφφφφφφ......... :'((

θα τα ξαναπουμε και απο μακρια καλα μου παιδια!!! συμβουλη : μην χανετε ευκαιρια να χαμογελατε!