Παραμυθουπολη

Sunday, April 17, 2005

και αν...;

αναρωτιεμαι αν σου εδωσα χρονο..
σου εχω πει οτι εχω προβλημα με τον χρονο. δεν προλαβα και οπως φαινεται δεν προλαβες..

απο εδω και περα θα ακολουθησω την συμβουλη σου, θα χαλαρωσω. γιατι αυτο εμενα δεν μου φτανει. δεν φανταζεσαι ποση ενεργεια χαλαω για να σκεφτομαι "αν;" και "τι εννοουσε;" και "τι ηθελε να πει;" και "αυτο γιατι το ειπε;", μα περισσοτερο απο ολα "εγω γιατι ειπα μονο ενα ηλιθιο οκ;" ..

εσυ ησουν αυτος που ειπε "εδω ειναι" και εδωσες την καλυτερη απαντηση εβερ. μην νομιζεις οτι δεν το ακουσα..απλα νομιζω πως αν ισχυει το ελαχιστο απο αυτα που δειχνεις (τι λες με αφηνει "σχεδον" αδιοφορη) θελω να πιστευω πως θα ειχες κατι καλυτερο για μενα.. ε? αλλα παλι σκεφτομαι και την "γλαστρα" (αυτη υποτιθεται πως την αγαπας) .
γιαυτην μονο αυτο εχεις;

αυτο ηταν ματακια μου γλυκα..σε λιγες ωριτσες δεν θα υπαρχει τιποτα. ουτε τηλεφωνα, ουτε μηνυματα, ουτε τραγουδια με μπολντ, "κουποτα" ! ειδες που σου ειπα; δεν κρατησε πολυ..

υ.γ καλα μου παιδακια τα ποστια τυπου "γιατι δεν ερχεισαι ποτε" τελειωσαν! να'στε καλα οσοι με αντεξατε σε αυτην την μπλεμωβ διαθεση. απο εδω και περα ολα μια χαρα... :)