Παραμυθουπολη

Tuesday, April 26, 2005

βοηθεια μας..

αγιες μερες ερχονται, νηστεια και προσευχη..

η θεια μου η μαιρη λοιπον καθε χρονο κανει ευχελαιο..θυμαμαι απο μικρη : ερχεται ο παπας, πινει λιγο ελληνικο καφε και ξεκιναει το "μυστηριο", διαβαζει, αναβουν κερια, καποιοι γονατιζουν κιολας, ο παπας συνεχιζει να λεει, αναβουν και λιβανι απο αυτα που εχει φερει ο μπαμπας μου απο το αγιο ορος, παραγγελιά σε ολες τις θειες και τις γιαγιαδες, (μαζι με το αγριογουρουνο, το ευλογημενο ;p ) , ο παπας συνεχιζει να διαβαζει, η γιαγια μου φροντιζει να ειναι τα κερια "ανοιχτα", απεπλισμενες ματιες απο τα ξαδερφια "ποσα ειναι τα ευαγγελια ειπαμε;" και πλησιαζουμε στην σ.ο.σ στιγμη...ο παπας λεει "πασαν μαλακια" οποιος σηκωσει το βλεμμα και κοιταξει τον αλλον την στρουμφισε! θα μας πιασει ολους νευρικο!!! εκει λοιπον που προσπαθεις να ξεχαστεις και χαζευεις με την μαζα λιωμενων κεριων που εχουν καλυψει πληρως το χερι της θειας της μαιρης, η γιαγια σκαει χαμογελο"ναι, ηρθε η ωρα" οχι μονο τελειωσε αλλα μας δινει και την ευχη! ΤΙ; δεν ξερεις τι ειναι η ευχη; στακα να σου πω. ειναι Η ευχη! με αυτην μηδενιζεις απο οοολες τις αμαρτιες σου, αμεεεε! τζαμπα περιμενες τοση ωρα ορθια, να σε τρωει και το καλσον; ενιγουει το "μυστηριο" λυθηκε και ο παπας εφυγε. καθεσαι, προσεχτικα (φορας και φουστα τρομαρα σου) στον καναπε και συζητας, ουπς..σου ξεφυγε ενα "μαλάκα" φτου κακα, ωχ ωχ ωχ, δεν το ελεχγω, σκεφτηκα τον μπραντ πιτ στους θρυλους του παθους που πιανει την αλλη στα λιβαδια τη φιλαει, και μου κοβεται εμενα η ανασα! γρηγορα σηκωσε το χερι να ξεδυαλυνεις το συννεφο μηδεεεν..μηδεεεεν! (για την επομενη σκηνη ουτε λογος :p)

αλλα δεν ανησυχω... ολο και καποιος θα βρεθει να παρει την αμαρτια μου! το εχετε ακουσει το καλο ε? "την παιρνω εγω την αμαρτια" (κρατιεμαι και δεν γελαω εδω) ! συνηθως το λενε, γιαγιαδες ή μαμαδες, στα παιδακια που κατι θελουν να φανε την μεγαααλη εβδομαδα! δεν ειναι πολυ γουαου; οι αμαρτιες μου αμαρτιες σου και οι αμαρτιες σου αμαρτιες σου! παντα μου εκανε "καπως" αυτη η φραση! ισως επειδη ακομα δεν εχω καταλαβει την εννοια της αμαρτιας ή πιο σωστα την καταλαβαινω διαφορετικα!

απο οτι εχει παρει το ματι μου, εχουμε πανω κατω τις ιδιες αποψεις με τους περισσοτερους.
αφορμη για το θρησκευτικο ποστ ειναι το χτεσινο ευχελαιο της θειας "ελα να μηδενισεις".

δεν πηγα.