Παραμυθουπολη

Monday, May 09, 2005

ωωω..παλιοκατασταση!

εδωσε ο θεος (ναμπερ του) και οι χιουμαν τατσ ερχονται πατρα και πολυ χαιρομαι!!! φυσικα και θα παω...εδω παω συνεχεια αλαβαστρον!

δεν ειμαι στα καλα μου και ειναι οτι πρεπει να στρωσω! εχω νευρα γαμωτο και εκνευριζομαι που εχω νευρα και μετα εχω πιο πολλα. φαυλος κυκλος! και ολη την ωρα βαριεμαι..αλλα ομως ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ ! χτες τα εριξα στα ερμα τα κοριτσακια (βλεπε προηγουμενο ποστ) ..σημερα σε εναν φιλο που πηρε τηλεφωνο ακυρη ωρα και τωρα τα εχω με εναν αθλιο τυπο (για σενα λεω) που δεν στελνει ενα μηνυμα! ε..εγω φταιω; κανω λοιπον πως δεν βλεπω και χαζογελαω, το επιασες ετσι;

ειναι γεγονος: οταν κατι δεν σε θελει ΟΛΑ, ΜΑ ΟΛΑ πανε στραβα! ποιος με εφτυσε αραγε (ρητορικη ερωτηση) μπου χα χα! αντε λιγο εμεινε, κανα δεκαλεπτο :p !

υ.γ ναι ρε..ακουω οπεθ ! εχεις προβλημα; ;)