Παραμυθουπολη

Tuesday, May 03, 2005

"φευγουμε τωρα, φευγουμε"

κοιμηθηκα, ηπια και τεσσερα μικροσκοπικα κομματακια ντεπονιου και εστρωσα.
βγηκε και η γαμημενη η μελωδια χτες στις 4 , και ειναι και ντο μειζονα (σαν τον "υμνον της χαρας" ενα πραγμα :p)

δεν ξερω πως, δεν εχω ιδεα αλλα ειμαι μια χαρα και εχω ενα χαμογελο ΝΑ! ισως επειδη πηραν ολα τον δρομο τους και οι νοτες την σειρα τους. αν βρω στουντιο με πιανο και χρονο και το ηχογραφησω οσο ειμαι στην πατρα, θα ερθει και απο εδω (για τον αρκουδο και την αννα που το ζητησαν) !


λοιποοοον..
αν υποθεσουμε πως υπαρχει μια γραμμη (ευθεια κατα προτιμηση ;) ) που εχει το ενα ακρο 0="απλο ενδιαφερον" και το αλλο 10= "απλη καψουρα", εγω βρισκομαι στο 7. ιτσ νο μπιγκ ντιαλ. δεν ειμαι και αριστουχος! εχω μαθει γενικα να υπαρχει ενας ελεγχος(μικρος συνηθως) σε ολα, οποτε οι ανωδικες τασεις εξαφανιστηκαν και ξεκινησε μειωση των τιμων! αν θυμαμαι καλα δεν εθεσα προβλημα τυπου "και τωρα τι;" δεν με αφορα αυτο. δεν με απασχολει. γιατι λοιπον να το θεσει καποιος αλλος; εγω ειπα απλα αυτα που σκεφτομουν. δεν εριξα ευθυνες για τα "σεναρια μου" που ομολογουμενως μαμανε! ουτε πως; ουτε γιατι; ουτε "μετα το λυκειο τι;" ειμαι μια χαρααα... και καλα θα καθουν να ειναι ολοι μια χαρα γιατι αλλιως χαλιουνται αδικα και δεν λεει!

εγω τωρα θα παρω την ετοιμη βαλιτσουλα μου, "αζορ ελα, σμουτσ, κοκκαλο" και θα φυγω μυστικο (μπου χαχα) ταξιδι αναψυχης. καλα, οχι μυστικο! οσοι με ξερουν λιιιγο παραπανω ξερουν που παω ;)

φιλι μεγαλο και αγκαλια τεραστια σε ολους! ειδικα ομως στον παναγη που ανησυχησε..μικρο μου ειμαι χαρα :)

καλα μου παιδακια να περνατε καλα και να χαμογελατε..

δεν θα αργησω..