Παραμυθουπολη

Sunday, May 08, 2005

εμ...πολυ θελει;;;;

εχω αρχισει και χαζευω! νομιζω οτι μετατρεπομαι σιγα σιγα σε αυτο που με εκνευριζει... κατι αλαφροισκιωτες κοπελιτσες που ντυνονται ωσαν την μπαρμπι, εχουν φωνη ωσαν την φωνη του σπιρτουλι, μασανε συνεχεια τσιχλα και χοροπηδανε ολη την ωρα.. αυτες μωρε...που χαιρονται μονες τους, που οταν βρουν την παρεα τους θα φιληθουν σταυρωτα με ολους και ολες 2 φορες, θα κανουν ναζια (σε ολους), αν χτυπησει το κινητο τους τρομαζουν και θα τζιριξουν μαζι και κατι τελευταιο που παρατηρησα ειναι οτι χτυπαν σε αγελες (εμφανιζονται απο το πουθενα πολλες, παρα πολλες) ! εκνευριστηκα και μονο που τις σκεφτηκα!

η αληθεια ειναι πως δεν με "ενοχλουν".. ουτε στο σβερκο μου καθονται, ουτε τον γκομενο μου κλεβουν (θελω να πιστευω :p ) , ουτε τα κινητα τους πληρωνω (εξοδα που φτανουν για να εμβολιαστουν τουλαχιστον 1.000.000 παιδια στην αφρικη) ! δεν ξερω τι σκαλωμα εφαγα τωρα με αυτες.. βασικα εβγαζα τα καλοκαιρινα και παρατηρησα πως εχω κατι ροζ και λαχανι μπλουζες και τις θυμηθηκα. ετσι λεω θα γινω και εγω...πρωτα η μπλουζα, μετα η φωνη "εφυγες νωριιιιιιςςςςς" ...παιρνω και μια μπιγκ μπάμπολ και να'μαι!

εμ..δεν θελει πολυ!

κανει τρελη βαρεμαρα σημερα! ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ!!!
αντε καλη μας νυχτα καλα μου παιδακια, ονειρα υπεργλυκα