Παραμυθουπολη

Thursday, May 05, 2005

μπακ (ισως και βλακ)


γυρισα μονο για να βγαλω τα "αλατια"..αυριο φευγω για αθηνα γιατι εχουμε αγωνα την παρασκευη! διαβασα κιολας..μονο το "οφ σαητ" δεν εμαθα (καλα το λεω;) λετε να με κοψουν για σεπτεμβρη; χεχε

ημουν δυο μερες στο παραδεισο, εκανα μπανια και εσπασε λιγουλακι η ασπριλα, εχω παρει μια ροζουλι, χαριτωμενη θα ελεγες αποχρωση (ωσαν τους ολλανδους τα καλοκαιρια στα νησια) , κουβεντιασα ατελειωτες ωρες, γελασα με την ψυχη μου, ακουσα "σοφιες", κοιμηθηκα ακουγοντας το κυμα, εκανα τα μακροβουτια μου και ξεπλυθηκα απο οτι ειχα και δεν ειχα, επαθα και μια μολυνσουλα, και...εκανα και κατι αλλα που τα κοβει η λογοκρισια ;p

πληρης, σχεδον πληρης αναφορα για τον παναγη μου, που ανησυχησε και με εκανε κομματια!οκ, ηταν λιιιγο κλειστο το κινητο μου, αλλωστε κακο σκυλι...μπου χαχα!
α! που ειναι το χαλουμι μου; ε..? παντως μαστουρωνω ακομα ;)

ξερω πως δεν γραφω κατι με ουσια (τρομαρα μου) αλλα επειδη η παραμυθουπολη ειναι ημερολογιο, μου αρεσει εστω να δινω το παρον και να λεω μια καληνυχτα..

φιλι μεγαλο και αγκαλια τεραστια στους εκλεκτους..