Παραμυθουπολη

Tuesday, May 17, 2005

OTE : η πιο σταθερη μου σχεση

σαν χτες θυμαμαι που ηρθε ο πολιτισμος και η ποιοτητα στη χωρα μας και ηρθαν τα ευρα, και ελεγε η γιαγια μου "120 ευρω σε κανονικα λεφτα ποσα ειναι;" (μεταξυ μας..ακομα το λεει, αλλα νταξ, μην μας περασετε και για χωριατες) ! ετσι λοιπον τα ευρω μπηκαν στην ζωη μας ευκολα και πολυ πιο ευκολα βγηκαν!

η αφορμη για το ποστ ειναι οτι ο μηνας εχει 17 και εμενα μου τελειωσε το μηνιατικο! και σας ρωτω..που πηγαν τα λεφτα μου;;;

χμ...ας κανουμε εναν προχειρο υπολογισμο:

- τελειωσε το αρωμα μου και αναγκαστηκα να παρω αλλο, γιατι δεν μπορω να φορεσω αλλο εδω και χρονια!που λετε, συνηθως μου το εφερναν δωρο. ελα ομως που ουτε γιορτη εγω ουτε γενεθλια κοντα και τα εσκασα μονη μου. η μικρη συσκευασια των 40 εμελ εχει 50 ευρω. με μια απλη διαιρεση βρισκουμε οτι το ενα εμελ εχει 1.25 ευρω. δηλαδη ειναι "φφφσουτ" και 1.25 ευρω αμεσως - αμεσως! ε..να μην βαζεις 3 φφφσουτ τη φορα; δηλαδη 3.75 ευρω καθε μερα. παιρνω ανασα και συνεχιζω παρακατω..

- ανοιξη , τα λουλουδια ανθιζουν, πεταει γυρη, σκονη, εχουμε και ηλιο νταλα! ειμαι και φωτοαισθητη παναθεμα με (ναι σταυρο, σαν φιλμ και εγω ;ρ) που σημαινει ειδικη περιποιηση και προσοχη!
για τον ηλιο : αντιηλιακο σωματος με δεικτη 55 + (πλας) μας κοστισε 38 ευρα, αντιηλιακο προσωπου με δεικτη 60 (σκετο αυτη τη φορα) μας κοστισε 42 ευρα!
για τις αλλεργιες : χαπια ζιρτεκ (δεν θυμαμαι τιμη, παντως οχι πολλα) , σπρεη για τη μυτη μας κοστισε 7 ευρα, κολιρριο (ή οπως γραφεται) για τα ματια ευτυχως δωρεαν γιατι εχω ξαδερφο οθφαλμιατρο! μεσα στα εξοδα της αλλεργιας βαζω και 5 πακετα χαρτομαντηλα μεσο ορο καθε ημερας, δηλαδη 0.30 x 5 = 1.5 ευρα καθημερινως, χωρις να υπολογιζω χαρτοπετσετες και κωλοχαρτα που εχω στο σπιτι!

- και να... τωρα που ανοιγει ο καιρος θα βγεις! δεν γινεται να μην βγεις.. και την παγωμενη την σοκολατα σου θα πιεις, και το παγωτο σου με γευση πεπονι θα φας (αρατου και ρηγα φεραιου) , και για μαμ θα πας γιατι περπατησες και κουραστηκες.. ε! πως αλλιως!και φυσικα οοοολα αυτα χρειαζονται μετακινησεις! βαλε λοιπον τουλαχιστον 10 ευρω καθε μερα μονο για ταξια, δεν θελω μαλακιες τυπου και αυτοι πως θα ζησουν, εχε χαρη που την ωρα που τα χρειαζομαι ή δεν εχει ελεοφορεια ή δεν ξερω απο που πανε!

- ο αργυρης μου λεει οτι ο εντοπισμος μου ειναι ζορικη υποθεση,χεχε! ε..ταξιδευω αρκετα συχνα και δυστυχως οσο και αν επιμενει η ελιζα ;) δεν εχω κανει φιλους μου τους οδηγους στα κτελια και στα τρενα, που σημαινει πληρωνω εισιτηρια ! δεν μπορω να υπολογισω τα εξοδα ακριβως γιατι δεν ειναι στανταρ οι μετακινησεις μου. πανω κατω ενα ταξιδι ανα 6-7 μερες, μας κανει δηλαδη 20 ευρα πηγαινε ελα (και αν φυσικα η επιστροφη ειναι προς την κατευθυνση απο οπου ξεκινησα) !

- το σημεντικοτερο εξοδο, που δεν καταλαβαινει ευρω ή δραχμες, δεν παιρνει χαμπαρι επισης απο ανοιξη ή χειμωνα ειναι το σταθερο. δεν αναφερομαι στο κινητο γιατι την σχεση μου μαζι του την ξερετε απο προηγουμενο ποστι ! μιλαω μονο για σταθερο, και φυσικα μιλαω για το σταθερο του σπιτιου που μενω μονη μου. ηρθε ο τελευταιος λογαριασμος και εσπασα ολα τα προηγουμενα ρεκορια! μπηκα με χαρη και λεβεντια στην τριτη εκαντονταδα! ΖΝΤΟΥΠ ( μην τρομαζετε, η αδερφη μου ηταν που το διαβασε και επεσε, χεχεχε) !
εμενα παντως η διαφημιση του ΟΤΕ πολυ μου ταιριαζει "η πιο σταθερη μου σχεση" ..τετοια εξελιξη και ανοδο στη σχεση, δεν την εχει ουτε το πιο ταιριαστο ζευγαρι στη γη!

ε..τι να κανω γαμωτο. δεν ειναι απιθανο να ακους το "υπεραστικο" απο το τηλεφωνο με την κιθαρα του ;
"και εγω μαζι σου να μιλω ωσπου ο υπνος να με παρει στο μαξιλαρι με το τηλεφωνο ανοιχτο"

αυτα, δεν γραφω αλλα! κουραστηκα και ψιλοαγχωθηκα! ευτυχως που εχω τις παραστασεις ή αλλιως αρπαχτες και βγαζω κανα λεφτο, γιατι αλλιως θα το εκλεινα το μαγαζι ;)
καλο μεσημερι καλα μου παιδακια, παω για μπλουμ! θα κανω βουτιες και για εσας! φμ κ ατ