Παραμυθουπολη

Thursday, May 12, 2005

elen siila luumenn' omentielvo (και ας εχει ηλιο)

πεμπτη σημερα και δεν θα σας αφηνα ετσι..σας φερνω νεα απο το νηπιαγωγειο!!!

μπηκε η ανοιξη και βαλαμε ολοι καλοκαιρινα! μου σκασαν μυτη σημερα τα πιτσιρικια μου με ασπρουλικα μπρατσακια εξω και κοντα παντελονακια..μουρλια!!!γενικα μας χτυπησε ολους ο καιρος και σημερα ειμασταν σκετο πανηγυρι! εμεις να τραγουδαμε σακη ρουβα, πασχαλη και μπιγαλη ( "ελα μου ειναι ακινδυνη η τρελα μου", "γιατι ποτε ποτε δεν θελω να σε χασω" "τεσσερα, δεκατεσσεραααα" και ενα αλλο που δεν θυμαμαι τωρα, παλιες καλες ελληνικες επιτυχιες δηλαδη) και τα μπομπιρακια να κοιτανε σαν χαζα. στο διαλειμμα ηρθε η σειρα τους.."τε-σσε-ρα νου-με-ρα εε-να πα-γιο, τε-σσε-ρα νου-με-ρα εε-να πα-γιο" και να το χορευουν ωσαν την διαφημιση! επεσε γελιο..
για οποιον το εχει απορια η ραμονα και η βανεσσα δεν ειναι πια φιλες. η βανεσσα ειναι τωρα φιλη με την ιουλια, που σε 2 μηνες θα αποκτησει και αδερφακι και θα παιζουν ολοι μαζι( τον κακομοιρο μπεμπουλη ;ρ ) !!!

α!ατακα φρεσκια φρεσκια: ο μικρος Α. εχει αναιμια και γενικα προσεχουμε να μην κουραζεται πολυ.ξεκιναει λοιπον και κανει φουρλες γυρω απο τον εαυτο του.τον βλεπω και προτεινω:

-δεν ερχεσαι να με βοηθησεις να κοψουμε;
-οχι κυρια τωρα, κανω γυρω - γυρω..
-μωρε δεν ερχεσαι μην ζαλιστεις κιολας, τοσο γρηγορα που το κανεις..
-οχι κυρια..δεν ζαλιστιέμαι εγω :)) (αντε βρε! με τις υγειες μας)

γενικα παντως ηταν καλη μερα, ειδικα αν σκεφτεις πως ειχα κοιμηθει μονο 3 ωρες γιατι καποιες (γκουχου γκουχου) ειχαν την ιδεα στις 5 να φυγουμε εκδρομη για να δουμε θαλασσα και εγω ειχα να κανω εργασια τουλαχιστον 5 ωρων, αλλα επειδη ολοι ξερουμε πως κουμαντο κανω στον εαυτο μου και εχω αυτοσυγκρατηση (γελαστε ελευθερα) ειπα "δεν μαμιεται;" και εφυγα! χαλαλι του ομως γιατι περασαμε μπαμ! και για να σκασουν οι ωχτροι μου (μπου χαχα) πηρα και μπαλονι απο αυτο που παει ψηλα ψηλα ψηλα με τον νεμο και το μπαμπα του. αμιιιιιιιιι ;)

ειναι γνωστο πως καθε πεμπτη χορταινω αγκαλιες και φιλια. σας στελνω και εσας τωρα για να μην ζηλευετε.. φμ σε ολους,

καλη μας νυχτα καλα μου παιδακια..