Παραμυθουπολη

Tuesday, May 24, 2005

σπιτι??? απο εθνικη!!!

ουφ! τεεεεελος! η εργασια τελειωσε, εχουν μεινει μονο διορθωσεις τωρα! γενικα ειναι περιοδος αλλαγων. τωρα λοιπον που παιρνω πτυχιο θα μετακομισω απο την αθηνα και θα γυρισω μονιμα πατρα! φτιαχνω και το σπιτι μου, χεχε! ευτυχως δεν θα μεινω με τους δικους μου.

το σπιτι ΜΟΥ ειναι μεγαλο, ευαερο, ευηλιο και εχει αρκετα καλη εξωτερικη ηχομονωση αν και τωρα ειναι οι μαστορες για υδραυλικα και ειναι ολο "βνιζ" και "παφ" και "ντουπ" ! ακομα σκεφτομαι τι χρωμα θα εχουν τα 2 δωματια. σαλονι κουζινα ειναι ενωμενα και λεω να τα αφησω ασπρα. μαλλον το υπνοδωματιο μου θα γινει μπλε και το αλλο δωματιο (το οποιο και αποκαλω δωματιο μουσικης) θα γινει κατι σκουρο, ακομα δεν ξερω. πηγα να κοιταξω για πιανο, γιατι θελω ενα ηλεκτρικο για το πανω σπιτι που θα μεινω, και ειχε 1500. μαλλον ακυρο, για φετος τουλαχιστον, γιατι μας εφαγαν τα εξοδα και οι μελλοντικες διακοπες! παρολα αυτα ισως καταφερω να παρω το τσελο που παλευω εδω και πολυυυ καιρο. αυτα! καταταλλα αποφευγω να κανω σχεδια για τον επομενο χειμωνα γιατι δεν μου αρεσει να υπαρχει σκέτζουαλ.. ο,τι κατσε, αν κατσει! ( παντως πολυ θα μου αρεσε αν μου καθοταν ενα μεγαλο βιολι που λεει και ο μιχαλης ;ρ )

ε...οι κανονικες ετοιμασιες, επιπλα, βαψιμο κτλ θα γινουν μετα τον γαμο της ξαδερφης (και πρωην συγκατοικου στην αθηνα) που θα γινει 18 ιουνη. ψωνισα κιολας, μονο παπουτσια και τσαντα δεν πηρα. κομπλε δηλαδη! αντε να τελειωσει και αυτο να ηρεμησουμε..

α!!θα γινει και μπλογκοσυναντηση μαλλον το σαββατο στην αθηνα..αντε μαζευτειτε!

νομιζω πως δεν εχω αλλα νεα απο αυτες τις μερες που "ελειπα" , ή μαλλον θα το θεσω καλυτερα.. δεν εχω νεα που δεν ξερετε ;ρ ή που δεν καταλαβαινετε ;)

καλο μεσημερι καλα μου παιδακια!!! φμ σε ολους

υ.γ απλα αναφερω οτι εγινε και καποιο κομεντ απο συνμπλογκερ, το οποιο και εσβησα γιατι δεν ταιριαζε πολυ με την παραμυθουπολη μου!