Παραμυθουπολη

Friday, May 20, 2005

μυαλο κουβαρι...

τις τελευταιες μερες ειδα περιπου 800 νηπια, γυρισα ολους του παιδικους σταθμους την πατρας, 10 δηλαδη και ειπα πολλα, μα πολλα παραμυθια. εκλεισε ο λαιμος μου δυο φορες και συνολικα τετοια κουραση δεν θυμαμαι να εχω ξαναπερασει σε τοσες λιγες μερες ..

σημερα, μαζι με τον χυμο εφαγα ηττα. εχασα μια πολυ καλη δουλεια με τρελα λεφτα και ενα ταξιδι στην κουβα. στεναχωρεθηκα πολυ, αλλα ο παναγης με εκανε να τα ξεχασω ολα! μικρο μου δεν υπαρχει τοσο μεγαλο βραβειο για να σου δωσω ;) α!καλη αρχη!!!

ε..οπως ειναι λογικο αυριο ξαναγυρισω αθηνα για 2 μερες και μετα και παλι πατρα.
μιλουσα με ενα φιλο και με ρωτουσε αν κουραζομαι με τα ταξιδια και γιατι δεν σταματαω. εχω μερες που το σκεφτομαι και πριν λιγο βρηκα την απαντηση, "γιατι κανενας δεν μου ζητησε να μεινω" ...

δυστυχως δεν αντεχω να κατσω αλλο στο πισι, ειναι πανω απο τις δυναμεις μου..πριν φυγω θα σας πω πως απεκτησα καλλιτεχνικο ονομα. ενα παιδακι σημερα αντι για κυρια αντιγονη με ειπε κυρια ανεμωνη. κατοχυρωθηκε :))

και για να μην ξεχνιομαστε magic...

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια, ονειρα υπεργλυκα, φμ κ ατ σε ολους!