Παραμυθουπολη

Tuesday, May 31, 2005

"το μαγαζι θα παραμεινει κλειστο"

ε..πηρα αδεια απο την σημαια! για καποιες μερες η παραμυθουπολη εμεινε κλειστη. δεν ξερω αν ηταν πολλες, δεν εχω ιδεα δηλαδη, γιατι οπως εχω ξαναπει η σχεση μου με το χρονο μοιαζει με την σχεση που εχω με την ιστορια (6,2 πανελληνιες) .
ψαχνω να βρω τι να γραψω στο ημερολογιο. πως να "απολογηθω" για τις τοσες μερες απουσιας και το μονο που μου ερχεται ειναι οτι ζω το παραμυθι εξω απο τις οθονες.

τελικα καταληγω στο οτι ειναι αδικο να μην μπορεις να γραψεις για την χαρα σου. ενας καθηγητης μουσικης μου ειχε πει πως το 90% των τραγουδιων ειναι λυπητερα γιατι ο καθε δημιουργος την χαρα την ζει, δεν την κανει τραγουδι. μαλλον θα πρεπει να το ξανασκεφτω πιο σοβαρα αυτο. ισως καπου εκει βρω την δικη μου απαντηση.

εχω απιστευτο διαβασμα παλι και το μονο που κανω ειναι να (σε) ονειρευομαι με τα ματια κλειστα!!!
ο τιτλος ειναι καθαρα παραπλανητικος! ηθελα να το γραψω και ανορθογραφα οπως οι "αγραμματοι" παππουδες στα μπακαλικα αλλα μετα σκεφτηκα οτι θα σου ανεβασω την πιεση ; )