Παραμυθουπολη

Sunday, June 12, 2005

κυριακατικες σκεψεις

αναμεσα σε μια ομελετα με πατατες και πιπεριες και ενα χυμο αγνωστης μαρκας που μοσιονιζει (μοσιονίζω=φερνω προς τη μοσιον) σκεφτομαι..

τηλεοπτικα:
- γιατι το σταρ επιμενει να βαζει μια ηλιθια σειρα πριν τα φιλαρακια που οοολα, μα οοοολα τα προβληματα λυνονται με μια κουβεντα με τη μανουλα ή τον αιδεσιμοτατο πατερουλη; γιατι αυτα τα παιδια εχουν ηλιθιες αποριες, φατσες, ντυσιμο, προβληματα;;; γιατι ακομα και ο σκυλος ειναι "καπως" ;

νοικοκυρικα:
-υπαρχει περιπτωση να γινουν οι δουλειες μονες τους; να μην πλυνω πιατα; να μην μαζεψω το σπιτι; να μην κανω απολυτως τιποτα απο το να κοιμαμαι; και φυσικα σε 2 εβδομαδες να μαζευτουν ολα και να πανε στο σπιτι μου στην πατρα;

επαγγελματικα:
-εκανα μαλακια που δεν δεχτηκα την δουλεια στη ζακυνθο; αλλα και παλι γιατι να μου φυγει ο πατος; τουλαχιστον τωρα θα παρω και διπλωμα. μωρ λες να ειμαι κωλοφαρδη και να με παρουν στην δουλεια τον σεπτεμβρη; παντως η συνεντευξη πηγε πολυ καλα "περασατε στην επομενη φαση"!!!

οικογενειακα:
-πως θα πεισω τη μανα μου οτι δεν ειναι κατι τραγικο να γυριζω στις 5 το πρωι οπως εκανα και ολα αυτα τα χρονια που δεν εμενα μαζι τους; ο μπαμπας μου αραγε τι ηθελε να μου πει; δεν νομιζω οτι τον ενοχλησε κατι..

αισθηματικα:
αχ βαχ, ουφ και ιχ (φπαπμκ) εγω πιο πολυ. βαλε το 17 απο το σιντι που σου εδωσα.. θα κανω εγω τις δευτερες ;)

φιλικα:
-μου θυμωσε η ελσα που δεν την πηρα στα γενεθλια της; μαλλον καταλαβε ομως. τωρα που θα φυγω σε ποιον θα λειψω πραγματικα; θα λειψω σε καποιον; εμενα ποιος θα μου λειψει;

καλοκαιρινα:
-ζουπερ θα ειναι στους παξους! δεν γινεται να τα αφησω ολα και να παω ΤΩΡΑ; και μετα καπακι κυθηρα για την ετησια δοση.. μετραω αντιστροφα μερες!

αθλητικα:
δεν ειδα φορμουλα γιατι διαβαζα! ποιος να βγηκε αραγε στον καναδα; και μιας και ειπα καναδα η αναστασια ειναι καλα εκει στα ξενα αραγες;

μουσικα:
ακομα θυμαμαι το στουντιο και σκαω στα γελια. μακαρι ολοι αυτοι που τα ακουσαν να μπορουσαν να ερθουν και να γελασουν με την καρδουλα τους! το κολοβο μου ποτε θα το γραψουμε; στο μεταξυ συνειδητοποιω οτι εχω σχεδον χρονο να γραψω. αυτο ειναι καλο ή κακο;;;

πανεπιστημιακα/και καλα:
-γιατι να γραφω την τριτη μαθημα για την τεχνη και να ειμαι αναγκασμενη να μαθω αποξω για το σημειο, την γραμμη, τον τονο και αλλα πολλα που δεν εμαθα; ολα αυτα θα μου φανουν χρησιμα σε καμια κουβεντα ωστε να κανω την διαβασμενη τουλαχιστον ( και καλα) ή τσαμπα τα μαθαινω;

ρητορικα:
- ο τσαμπας τελικα απο τι πεθανε;;;

ειπα και τα ζωδια και σας αφηνω, (μπουχαχα) να ξεκουμπιστει και ο αναδρομος ερμης, στα τσακιδια να παει και ολοι να'μαστεε καλα και να χαμογελαμε!

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια, ονειρα υπεργλυκα! η επομενη κουπα παγωμενο γαλα στην υγεια σας!!!