Παραμυθουπολη

Monday, June 06, 2005

πουρνο-πουρνο

μην τρομαζεις..καλα ειμαι!

ειπα πριν φυγω να παω να δωσω το κωλομαθημα, να σου πω μια καλημερα, γιατι αν στην στειλω με σμσ θα σε ξυπνησω και ειναι κριμα "μου" .

κοιμηθηκα λιγες ωρες! κατι πρεπει να ειδα στον υπνο μου αλλα δεν θυμαμαι καλα. νομιζω ομως πως ειχε σχεση με τις εβδομαδες. τι πηγαμε να παθουμε ε?ακομα το σκεφτομαι και τρομαζω..και εσυ βρε πουλακι μου προσεξε λιγο τα μαθηματικα σου. μου εκοψες το αιμα! γιατι απο 192 σε 19.2 εχει διαφορα δεν βρισκεις;

ε..παω να γραψω! θα πιω και εναν χυμο, μοσιον. ισως παρω και ενα κουλουρι. θα δεσω και την εργασια μου και θα την παραδωσω. βγηκε καπου στις 40 σελιδες... μετα θα ερθω να κοιμηθω. αν παρεις το γραμμα μου, στειλε μου σμσ και πες πως σου φανηκε. α!βαλε και το τραγουδι του γερμανου ετσι για να γουσταρουμε!

να εχεις μια γλυκια και ανθισμενη μερα "μου" ;) φπ κ ατ

τελικα το νεφελη μου αρεσει πολυ, με ανεση!